Saturday, August 28, 2010

:(

Aku x rasa aku ni baik... Semua orang buat salah.. lagi lama dia hidup confirm2lah lagi bnyk perkara baru utk dia tempuh. Now is my critical limit. Lepas ni xtaw lah mcm mna.. Whats goes around comes around. Hukum karma ! Takut x? Sumtimes yea..:( But life must goes on.. ALLAH xkan uji hambanya seandainya dia xmampu.. Kita pasti tabah untuk hadapi ujian dari ALLAH.

Aku terasa sgt mcm aku dah menconteng arang ke muka parents aku. Sorry abah.. sorry mummy.:( Adik2 please dun follow my steps..korang jadilah anak yang baik. Jaga diri masing2. Korang belum tgk dunia lagi..Ya ALLAH, kau ampunkan lah dosa aku terhadap ibu bapaku. Sesungguhnya aku xingin menjadi anak yang derhaka. Peliharalah diriku dari lelaki yang jahat ya ALLAH. Peliharalah kesucian diri ini agar tidak akan pernah disentuh oleh mana2 lelaki selagi mana imanku masih utuh di hati! ~ Tuhan, hanya kau yang mengetahui segalanya. Betapa malunya aku utk berhadapan dgn Mu. Betapa hinanya aku ketika aku bersujud di hadapanMu..:'(


Mulut orang kan.. cakaplah selagi korang boleh cakap pasal aku. Lepas ni diam lah.. Hanis,  matang sikit oke ? guna akal bukan nafsu !!

No comments:


ShoutMix chat widget
/