Friday, October 21, 2011

Pasha Ungu rupanya..

Assalamualaikum n hye buddies !

#Pasha feat Adelia - Penghujung Cintaku

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari
cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan
setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

This is what we called as a lyrics. hahaha

Dh dengar belum lagu ni? Best kan? Sweet habis wa cakap lu! 1st time dengar terus jato cinta. Meleleh je layan. hek3

Actually banyak kali dah dengar tapi ingatkan ANANG & ASHANTI yang nyanyi..rupanya PASHA UNGU & ADELIA yang nyanyi.

Btw, memang ni lagu jiwang latest yang aku suka !

************

Lagi satu lagu Dato Datin Siti Nurhaliza kita ni..

#Falling in love
Once in a lifetime
An angel sweeps you off your feet
And everything I’m about
Dissapears before my eyes
You’re taking me higher when I hear you speak to me
It feels so familiar but I’m caught up in this fantasy

Chorus
Now I can’t seem to find myself
Oh I can’t seem to ease my mind
Oh I think I’m falling I’m falling and I can’t stop falling
I’m falling in love with you
When I look into your eyes
I see your love that comforts me
Even now when I go to sleep
I wait to see you in my dreams
You’re taking me higher when I hear you say my name
I’m trying to tell you that I never want to let you go
Ulang Chorus
Over and over again
It plays out in my mind
I can see it clearly
You give me something new to believe in
Come take me away

Rhythm lagu ni mengingatkan aku untuk buat senaman aerobik la. rancak kemain !

Paling tak leh lupa masa siti buat konsert amal tempoh hari,dia nyanyi lagu ni siap nari pakai dress.hehe

*kalau suara siti besar sikit mesti lagi best kan?

ok la..nak download dua lagu ni jap.




OK BAI !
:)

1 comment:

si ngokngek said...

lagu ungu tuh..best..
suka sesangat!!..walaupun takdak patner..hee...tapi ada satu feeel..


ShoutMix chat widget
/