Sunday, October 30, 2011

pertahankan cinta kita.

Assalamualaikum and hye semua !!


Nak bagitaw korang satu mende ni..ni 1st time aku update blog pakai laptop aku semenjak 3bulan pindah rumah. hek3 jadi batak sat. aku malas nak on9 guna laptop sebab bila right click aje mst hang. so senang aku pakai komputer je.=,=

Petang ni duk saje2 kat mah sambil nak lipat kain lepas ni, aku terpikir suara aku macam budak2 sgt ke? 

My dear ade penah cakap yang suara aku x berubah..macam budak-budak je.tak baligh2 lagi ke? kuang hajo kn ayat die? huhu bersyukur taw suara i cumels cumels mcm ni. :P 

Semenjak berjauhan ni bergayut je la kami. Tapi xlah lama-lama sgt nnt kredit habis.hehe
Ok fine, suara macam budak pun budak lah. Saye tawu awak mst windu saye kan? Ye lah, saye kan mengade-ngade suke manje-manje kan awak. Asal awak merajuk je jum jum kite g makan saye ajak awak.
  Sebab tu saye wisau awak gemok sekarang ni, awak gemok sebab g makan ngan sape? No no no ok! 

Jangan mengade kuar ngn orang yang saye tak kenal nak menggatal dengan awak. Yang saye tahu, saye percaye kn awak. So, behave ! Behave macam ape yang awak selalu pesan kat saye bile saye gtaw ade yang nak tackle saye. :P

Now saye kat penang, awak kat kl. Saye keje kat hospital pantai(under training), awak keje kat ikea(temporary).

Jarak kita 4jam perjalanan ikut highway. rm70 tambang bas pergi dan balik.

gaji bulan pertama masih cukup2 makan dan awak belum sebulan lagi keje situ.

budak baru macam kite mane bole suke memandai amik cuti.

bila nak ade masa bersama ni?
ape pun kan awak...

saye mohon pada Tuhan supaya hati kita sentiasa dekat walaupun kita terpisah antara jarak dan masa.

saye menanti sebab saye tahu satu hari awak pasti bersame dengan saye.

InsyaALLAH....

satu masa dahulu. adik misy dan abang radiographer. terasa macam awak ni hotstuff di sebelah saye.saye kemetot je kan? T_T






p/s : rindu sangat lah! :')

No comments:


ShoutMix chat widget
/