Thursday, March 14, 2013

Tiredness

Assalamualaikum.. hye people ! :)


How's ur life? mesti super great kan? same like me... ALHAMDULILLAH.. sihat walafiat di samping Abah, Mami dan 3 orang adik yang tengah meningkat dewasa..


Macam biasa.. penat.. kadang-kadang makan pun penat..tak makan lagi lah.. tgk tv penat, dok umah penat.. keluar jalan-jalan penat..g kerja lagi lah penat !! blablabla but aku tak kata pun if kita mengadap ALLAH penat kan?? penat ke ape ke.. yang tu WAJIB! huhu


Kenape ye macam tuh? Tak penat kalau dapat jumpa kesayangan je lah kot...heeee Haihhhh... banyak mengeluh ni.. Agaknye camni ke perasaan orang nak kawin ni? eh! *tetibe


Ok what to dooo.. jumpa berdua puunn x boleh.. lau jumpa mesti mak aku suh adik aku ikot.... Tak macam masa student dulu.. lepak bawah hostel je hari2 sambil tgk movieeee dlm laptop pun okk...now tak dapat dah la... T_T


Btw, sekarang kami dah 3bulan start kumpul duit... Hari-hari pulak tu dia dah dok cakap pasal kawin.. Dh a bit ready kot dia kan? hehe Dulu asyik serabot je lau asyik aku je dok sebut.. aku sebut pun bkn sebab ape sbb nak suh start kumpul duit.. Bila dah start kumpul ase best lak tiap bulan dapat tambah saving.. Tak sabar tunggu gaji bulan ni lakkk!! $$$$$$$ Syukur atas setiap rezeki yang ALLAH berikan pada kami..


Macam tu lah hidup kami  so far.. walaupun sibuk kerja.. mesej and call tak penah miss.. Aku prefer dua-dua sibuk dengan kerja..so xde lah dok fikir nak jumpe je..heee 

Ok fine. Bukan senang k nak kawin...huhuhuhu sekian.



Oh, tetibe terasa nak DIY mini pelamin untuk pertunangan sendiri.hahahahaha
(belum ade orang lamar ok cik hanis!)..

No comments:


ShoutMix chat widget
/