Tuesday, March 20, 2012

Farewell for SN Subhashini and ATT. Che Din

Assalamualaikum and hye semuanya.. sihat ke harini?  Di hujung minggu ni berehat2 je lah aku..mak aku ajak nk g mane2 pun aku tak nak..jawapan aku nak berehat. hehe


Walaupun dah dekat seminggu majlis ni berlangsung tapi aku tetap nak jugak post something kat sini..supaya aku sentiasa ingat kenangan terindah ni..


Ok la..xnak panjang lebar aku pendekkan aje ye.. hehe


19 March 2012

Staff yang diraikan : SN Subhashini Thota

Introduction : Aku panggil dia kak subha.. 1st day aku kerja aku da bole agak dia bukan orang sini.. dia boleh cakap melayu taw.. sleng dia cakap yang wat aku rasa dia bukan orang sini.. dia dari india diimport dan kontrak dengan pantai hospital selama 2 tahun.. then dia extend another 1year.. so 3years la dia dah ada kat sini.. walaupun pengenalan antara kami singkat tapi aku taw dia ni baik sngat..rajin ajar aku yang lambat ni sampai pandai.. hehe semua staff sgt senang dengan dia lah senang cite.. baik hati,lemah lembut,suka tolong orang sgt2.. paling kami x boleh lupa dia ada treatmark..GARAM! perh..kalau makan nasi xde garam tak sah taw..

Lokasi jamuan : Nandos Queensbay Bayan Lepas, Penang
Kak subha dan bestfriend forever ! sangat akrab ok dorang ni..


Dari kiri : Kak Sarah, Kak Ina, Alia(anak k.ina),aku(belakang kak ina),kak subha,mummy janet,chong,kak ita,sugena,kak anisah,kak marina,kak balkish,chan suni

Happening tak? Sangat kucar kacir dengan geng2 ni.. :D

Ok done !




21 March 2012

Kat nandos Che Din xde..sekarang jamuan ni Che Din ada.. Satu department panggil dia che din.. sgt sporting orangnye.. masa dinner aritu relax je che din menari semua.. staff2 manja dengan dia. hehe








Sekali sekala berseronok2 dalam sedih akan berpisah.. Masing2 ada perjalanan hidup masing2..:)

No comments:


ShoutMix chat widget
/