Sunday, March 4, 2012

Colourful Apam Polkadotdot.

Assalamualaikum and hye everyone.


Since student..dah lame rasa nak cube buat.. ye lah dulu ade sorg member aku ni rajin buat lepas tu dia nanti bawak satu balang untuk kawan2 makan..

Sekarang baru pulak aku nak try..dah berkurun kot..

Bila dah buat sampai 3 kali buat. amik kau. haha

1st aku buat hari sabtu..macam ni jadinye...


2nd aku buat tengah hari td..buruk gle tak jadi langsung ! sbb aku rase terlebih letak susu.huhu terus tak amik gambar :(


3rd time..sebelah petang pulak. nsb jadi lagi even yang last2 tu dia dah mula nak jadi mcm hampeh..

Nak jadi macam hampeh tu when dia dah tak segebu kukusan yang pertama..dah mula kelihatan lubang2.. susah nk kawal suhu kukusan tu..huhu

Ape pun aku dan adik aku enjoy buat ni even aku tak berapa sihat sangat. *period pain. huhu

No comments:


ShoutMix chat widget
/