Friday, June 29, 2012

Now is not the time yet.

Assalamualaikum and hye semua..


Wallawey...banyak gila menda aku nak habak kat hampa semua tapi bila aku pikir semua menda tu x patut dicerita so aku macam pendam aje lah dalam hati..Sbb kalau aku buat story telling pun bukan ade yang paham.. lau yang paham pun buat-buat tak paham.. berat beratttt.



Penah aje aku cube bgtaw pada seseorang.. very trusted one but my feeling tetap sama.. xjugak tenang. By the time.. aku akan cakap pada diri aku, bila la hati aku akan luas terbuka macam dulu balik?? Dulu hati aku sangat-sangat tenang..aku xrase gelisah..lau dulu2 tinggal aku kat hostel or tmpat yg aku xpnh duduk sorang-sorang pun aku mcm kuat je..berani.. buat nowdays mudah sangat lemah.. bile sorg2 bole nangis sendiri.. like lonely kan?? I realized hubungan aku dgn Tuhan pun not very close nowdays.. malu dengan diri sendiri.. i need to be istiqamah in everything..



Or macam tu ke feeling bila da meningkat 20-an ni? hahaha mungkin its the time to get married kot?? hahaha lagi aku rasa mcm nak tergelak... takat jaga laki mungkin aku taw tp nk jaga mak mertua? heee~ cakap bab ni aku senggeih je la.. tp kalau org dah ready nk cakap menda ni secara serious aku boleh ja serious.. apa lagi belajar masak. baru mak mertua pak mertua jiran-jiran mertua declare aku sebagai menantu kesayangan.. yuhuuuuu..



Alam perkahwinan mungkin takes time sebelum nak tempuh.. sekarang ni alam pekerjaan.. Alhamdulillah dah 9bulan tapi masih ? confirmation. Sister cakap next month baru cukup..Oncall pun belum.. aku just susah hati org judge aku x boleh buat kerja ke apa.. But sementara x oncall ni ok jgk.. enjoy evry public holiday duluuuu.. hahaha lg pun dh nak bulan puasa.. lepas tu rayaaaa.. aku claim la anual leave siap2..konon2 ade rezeki dapat la... if dapat start oncall pun aku tak kesah.. BF aku pulun oncall aku pun nk pulun jugak..huhuhu ape pun aku nak focus kerja dulu kot..takut lau salah buat kerja.. ingat lagi pesan mami n abah.. jangan duk NGANGA..pesan BF jangan KHAYAL.. Baikk lah tuan puan dan bos ! hewhewhew


Oh, rindu pulak kat BF. gewdixxx. yup gedikk. sorry. hehe tepek besau2.. amik kaww..




p/s : disebabkan aku ni ? confimation, belum lg disahkan confirm kat tempat kerja.. luck draw aku untuk annual dinner bkn untuk aku..huhu sedih kan? 2kali dinner da aku attend tp blum lg ade rezeki.. nk wat cne timing x brapa kena. :P will update pasal anual dinner soon. hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/