Sunday, December 23, 2012

Istanbul Aku Datang

Assalamualaikum dear bloggers..
:)


Oh sape yang dah tengok istanbul aku datang mesti tahu kan how sweet harris aka beto qushairy kan? err dalam movie ni je lah ok.. ^_^

The point is lepas aku tengok movie ni i was thinking.. Bercinta bertahun-tahun last-last kahwin jugak dengan orang lain.. mungkin tu lah yang dinamakan JODOH.

Then bila dah nama perempuan..aku tak taw lah perempuan lain macam aku ke tak.. aku ter-relate-kan love story aku dengan movie ni. HAHAHA yelah bercinta jarak jauh..

Marah betul aku time Azad (Tomok) tu minta maaf dengan Dian(Lisa) dekat atas bukit tu.. 
Contoh ayat..saya jadi macam ni sebab saya sorang-sorang dekat sini..saya sunyi.. 
Err..cam tu lah kan.. 
ceh, sunyi konon..
 habis sebab sunyi la tak setia boleh ade perempuan lain??? 
piiirahhhhh 
part ni yang aku rasa Azad memang tak boleh nak dimaafkan.. 
Aku pulak yang emo kan?
:'(

Harris(Beto) and Dian kenal baru seminggu dua pastu boleh jatuh cinta..tapi the end of the story dorang kahwin pun lepas dua tahun..
 Oh ok la.. dalam fikiran aku if real life, bukan senang nak kumpul duit..thats why dua tahun kemudian baru kahwin.HAHAHA 
ikut kiraan aku punya budget pun 2 tahun lagi baru cukup.. 
tu pun kalau tiap2 bulan betul-betul saving amount yang sama.. huhuhu

Lepas aku tengok movie ni,aku minta sangat-sangat hubungan aku dengan dia tak jadi apa-apa..
sebabnye kami dah lebih dua tahun jugak kenal..
agak jauh jugak perhubungan kami sebenarnya.. yelah family pun dah berkenal-kenal.. 
btw mana boleh samakan dengan movie ni.. 
Kami ni setia orangnya.. :) 
InsyaALLAH..
Harap-harap-harap kami boleh setia antara satu sama lain...

Penatlah bercinta without nikah.. nak rasa bercinta after nikah pulak! hehehe 
Hope so so so so aku dipertemukan jodoh seperti yang dirancangkan. :D

Apa pun movie ni tetap best walaupun ade part yang tak berapa aku suka.. but overall memang terbaikkkk! :D



2 comments:

farahazyanti said...

istanbul aku datang best..
paling suka part harris marah dian makan megi asam laksa :D
heee..

SyuhaidaGhouse said...

kan? ramai orang suke sangat kat situ.. maggi asam laksa hanya boleh dapat kat MALAYSIA !!!! HAHAHA


ShoutMix chat widget
/