Tuesday, January 22, 2013

Sahabatku Selamat Diijabkabul...

Assalamualaikum dearies readers.. :)

Tenggelam timbul je aku ni.. well, bila ade anything baru la aku muncul hegeh-hegeh nak update blog sendiri... hekhek hope korang tak marah aku k..

Persiapan almost 2 bulan sementara menanti tarikh actual akad nikah and sanding sahabat sekolej, sekelas, sebilik, sekepala sepanjang pengajian di UNIVERSITI dulu.. nak jugak kau sebut universiti. hahaha




Sahabat yang diraikan.. NUR HASEENA BANU BT ABDULLAH SANI bersama kekasih hati MUHAMAD HARIZ B ABDULLAH @ YOGESWARAN
Alhamdulillah selamat diijabkabulkan pada 19 Januari seperti yang dirancangkan lebih kurang pukul 4petang..
Semua berjalan dengan lancar dengan sekali lafaz aje..
Bangge kawan aku yang sorang ni..
Orang baru lah katakan...
Relax sangat-sangat abang Hariz..
Terharu jugak aku..
Setelah 8tahun menyulam cinta..
Tahun ke-9 akhirnye dorang menamatkan zaman bujang..
Bertambah juga golongan mualaf yang berjaya dibimbing hingga memeluk ISLAM..
Aku boleh nampak terpancar kebahagiaan, kesedihan dan kesyukuran di wajah sahabat aku bersama suaminye..
Syukur lah wahai kawan..
setalah pelbagai onak dan duri koran di satukan jugak..
Harap korang bersabar untuk melalui hari-hari yang mendatang..
Ini baru permulaan..
Semoga korang sihat-sihat and dikurniakan baby-baby yang sihat, bijak, soleh dan solehah..
Aminnn..
Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..
Tahniah kami ucapkan buat pasangan pengantin ini..
Acap kali aku dengar kawan aku ni membalas ucapan tahniah sanak saudara dengan..
"SEMOGA SAMPAI KE SYURGA....."
:)
Semoga ko sangat-sangat bahagia kawan...




p/s : dh dapat upload gambar!!! hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/