Tuesday, January 22, 2013

Rindu dia

Assalamualaikum semua..:)


Tiga hari bersama..
dekat sangat rasa..
yup sangat-sangat bahagia..
:)
siang sampai ke malam jumpa..
bersama-sama keluarga kita yang tercinta..
Alhamdulillah selamat sudah segalanya..
Terselamat perjalanan pergi kami..
Terselamat urusan walimatulurus sahabat kami..
Terselamat sudah kami sampai ke destinasi masing-masing..

Percutian yang agak lama kali ini..
Kadang-kadang rasa macam tak perlu waktu untuk tidur asal dapat bersua dengan mu..
Bahagia sangat..

Ingatkan dh balik ke Penang aku akan berlagak macam biasa..
Rupanya dalam perjalanan pulang, air mata dah keluar tak berhenti..
Sentap dengan mami aku sikit sebab mami kata aku kawin lambat lagi..
Takut..sedikit kecewa pun ade... Risau..
Bercampur-campur..
Yelah..setiap doa dari mulut ibu ALLAH makbulkan..
Aku tahu mungkin mami tak sedia lagi..
Ye.. begitulah.. tapi mami abah tetap merestui hubungan kami..
Kalau tak, tak sampai lah kami ke sana..

Rindu pada dia..
Rindu pada keluarga dia..
Rindu sekali..
Minggu ni aku rasa topik perbualan memang pasal dorang aje..
:)

Pukul 8.30 malam tadi..(23.01.13)
1st phone call penuh emosi sejak balik semalam..
Masing-masing cakap macam biasa..
Cakap-cakap pasal kawin..
Dia tanya kenapa nangis dalam kete semalam? bla..bla..bla..
Lepas letak je phone..
Aku cakap sebenarnye air mata aku mengalir jugak tadi..
Dia pun cakap dia pun mengalir jugak air mata..
Kami gelak..
Dalam ketawa kami tahu terselit kerinduan teramat..
Sabarlah wahai hati..
Semuanya ALLAH swt dah lama aturkan untuk kita...
Semoga kita tetap akan bersama hingga ke JANNAH..
Amin..Amin..Amin Ya Rabbala'laminnn...



No comments:


ShoutMix chat widget
/