Friday, November 25, 2011

Aku, dia dan keluarga di Penang - Part 1 (25 Nov 2011)

Assalamualaikum and hye semua..:))

Setelah sebulan merancang, Alhamdulillah akhirnya selamat jugak dia tiba di Penang. Seronok kemain lagi aku. hehe Sampai je dia kat penang, adik aku yang bawak dia pegi check in di hotel budget. Mule ingat aku la yang nak ambil dia kat terminal lepas balik dari kerja, last2 mak aku da warning jangan nak memandai. haha



Ni lah hotelnye.. Walaupun ni antara hotel budget kat penang ni, tapi aku bole rate as bertaraf lima bintang. haha ok la.. walaupun x mewah mane.. tapi sgt selesa plus hotel ni baru beroperasi bulan May2011..even baru, tapi hotel ni selalu full house.. Sape yang nak datang penang area2 bayan lepas, bole la aku rekemen menginap kat hotel ni.. My mum tak habis2 sebut homestay.. hahaha




Lepas aku balik kerja, family aku plan nak g makan malam dekat Padang Brown which is tempat lama yang sgt femes jgk di Penang. Ramai gler orang. Tak percaye cube datang sini dulu..hehe Opss, sebelum tu aku terlepas g Queensbay dulu..follow adik aku pnya pasal.. Kami pegi 2kereta, 8 orang kot..xmuat 1 kereta. hehe

pasembor ada, sate ada, megi goreng ada, chelor-chelor ada.. hehe aku makan char hor fun dan sepinggan supreme pizza. last2 tak habis. tamak sgt. hehe
ni menu yang my hubby makan.. dia makan sorang2 taw.. huhu nasi putih, tomyam campur,daging masak meran & telur dadar..perh kenyang !

See.. macam2 ada. Macam2 lah kami makan..sampai naik mengah dah. Tengok ape je rasa nak makan semua.. hehehe

Next, berjimba di padang kota lama. haha ni pun ramai family-family datang..aku suka tempat2 yang ramai family datang.. terasa mcm nak ade fmily dah.. hehehehe *gedikk

My mum and dia macam kamceng je.. malas aku nak amik port ape yang dorang bualkan.. huhu


sgt teruje tengok abang tu jual2..hati pun tergoda untuk beli mainan berlampu2..hehe

dengan teruja mereka bermain..

aku pun join sekali..hehe


Best sgt dapat dating together dengan family.. nantikan next entry untuk 26hb Nov 2011..hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/