Wednesday, November 9, 2011

Dapat bunga sejambang ! KL --> PENANG. Jumpa for only 15mins.

Assalamualaikum and hye semua!

Kalau dah berkasih tu macam ni lah..even dapat jumpa 15minutes pun kena bersyukur sangat-sangat dari tak jumpa langsung. Nak merungut lebih-lebih pun tak terdaya. Hati saje tahu macam mana. :)
Anggap je lah ni dugaan dalam bercinta, ala nanti da kawin duduk la honeymoon hari-hari. :) hari-hari memujuk diri sendiri. huk3 Dekatkan jodoh kami Ya Allah..

This is something from him. SWEET kan? ^__^

 8.11.11

Aku sangat surprise gile and terkejut dia datang. plus dia datang susah-susah plus susah-susah beli flowers untuk aku. Terase cam die gentleman sgt hari tu. Aku tak tahu pun dia datang, dia just cakap briefly yg kawan dia yang nak datang jumpa aku bg barang yang dia kirimkan..
That day mase dia datang aku suppose keluar keje pukul5 ptg. But then case tersangat banyak, aku kena cover stayed back sampai pukul 6.30ptg. 1hour 30mins kot dia tunggu kat luar. huhu

Aku dah berangan dapat la kuar ngan dia lepas tu.. But then.. Hmm, malas nak cerita. Marah dengan diri sendiri sebab ceoat sgt berangan yang indah-indah. Kejap je g minum dalam 15mins, then aku balik rumah. Berderai je air hujan sambil drive pulang rumah.. 




Rase macam-macam. Just nak gtaw moral kat sini, always kena bersyukur dengan ape yang kita dah dapat and miliki. Tak semua yang kita rancang itu indah. Semuanya dah ditentukan Allah. Bersyukur dia sanggup datang sini and jumpe aku, bukan jumpe orang lain. huhuhu


Till then,
BAI ~

No comments:


ShoutMix chat widget
/