Saturday, November 12, 2011

Menjadi guest di malam anual dinner bertema 70's floral fantasy (Pantai Penang Hospital)

Assalamualaikum and hye semua..:)

Berlangsung sudah dinner bertema malam caberet 70-an berbunga-bunga. Buat pulak dekat Wisma Perwira Kem Tentera Sungai Ara, tempat askar kot. haha buat lah kat hotel ke..maybe next year lah tu...

menari beramai-ramai..ksmi dari bawah pun kene nari jgk,,hehe
macam bergomol je masa dorng main suap suap buah apple..hehe

Setelah beberapa hari aku memilih baju ape yang nak dipakai, sampai pening kepala mak aku, beliau selaku perunding imej peribadi aku telah memberi pendapat dan sependapat memilih baju itu..haha 

Untuk nampak just nice and tak over,tak semestinya nak ikut tema 100%.

So dress up yang aku pakai on the night is........



Amacam? Tak nampak bunga-bunga pun kan? hehe tak pe lah..tak minat nak pakai over-over sebab nanti yang menang confirm orang lain. hehe 

Yang biru tu Nadia dia bahagia ward, yang tengah tu Sali kat nursery.

Ni kawan-kawan yang junior macam aku, dorang tumpang kete aku. Nasib la dorang ade, lau tak macam kesorangan lah aku kat sana. hehe 

Gambar pun aku tak amik banyak-banyak kat dnner, segan dengan staff-staff lain. hehe t kata kita ni lebih-lebih lak. :PP

So kebetulan si Nadia ni tertinggal hp dia dalam kereta mse adik aku drop kitorang.. untuk ambil hp tu ayah aku yg jemput km,then kami terus ke Setia Pearl Island..adik aku ada kat sana, abang kawan die buat wedding kat sana. Then ape ag, tempat tu memang cantik pun..sempat la jugak berposing-posing kat sane...hehehe







That's all for now..
Tq! hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/