Sunday, October 4, 2015

Menggamit memori #Masih hangat bercinta

Assalamualaikum..


Memandangkan ni bulan kitorg menikah dan bakal menyambut our 1st Anniversary 31 Oct nanti..tetibe rasa nak throwback balik memori masa tengah bercinta 4tahun yang lalu.. haha 



[ditulis oleh my husband suatu ketika dahulu dalam blognye-24 Jan 2011]

kala pagi..
aku sering tertanye pada diri ku,
adakah esok mempunyai kesempatan lagi untuk aku bersama dia..

kala ku melihat matahari,
aku merasakan,
adakah aku akan selalu dapat melihat dia setiap hari..

kala bulan menjelma,
adakah aku masih dapat merasa keindahan,
ketika bersama dia..

kala ku tutup mata,

adakah dia masih bersama ku,

menyokong diri ku,

membantu ku,

susah senang bersama ku,

sentiasa memahami ku,

mengingati janji2 nya pada ku,

membuat hari2 ku sangat bermakna,

dan,

adakah dia setia

dengan diri ku~


Aku,
insan yang hanya mahu mencintai..
yang mahu saling membahagiakan..
dan yang mahu merasa kan cinta yang telah di-anugerahkan..


Sayang,
jika satu hari kita di timpa bermacam kesusahan..

Shah nak sayang tau,

shah selalu menyayangi dan mencintai sayang selama2 nya~

dan shah harap,
masa tu..

kita akan selalu bersama..

hanya doa dan takdir yang akan membantu kita..

-insya Allah-




Alhamdulillah jodoh kami masih dipanjangkan.. kitorg dh selamat dinikahkan dan dah ada anak sorang dah pun. Hehe

Aku pun berharap perkara yang sama.. Semoga hubungan kami kekal bahagia selama2nya bersama anak dan bakal anak2 tersayang!! ^_^ (kemain nak anak lagi padahal baru je lepas bersalin..haha)

Korang doakan kami ya! 

Till then.

LOVE.





No comments:


ShoutMix chat widget
/