Friday, August 19, 2011

Encik nak buat apa harini??

Assalamualaikum semua..

Next week genap sebulan aku kerja. Kerja sebagai assistant nurse di klinik pergigian bayan baru. Atau nama panjang klinik tu adalah BHAR DENTAL SURGERY KLINIK. Eh famous taw klinik gigi ni. Sapa tak taw maknanya dia bukan orang area sini2 la. HAHA Ceh cakap orang, diri sendiri pun tak ingat semua tempat even kat dalam pulau ni. :PP

Terasa teruja pulak harini sebab harini di beri kepercayaan untuk handle bahagian registeration, receive cash dari patient and explain tentang ubat-ubat that already prescibed by our dentist. Berguna jugak aku ni. HEHE kalau tak memang keje aku assist dentist kat belakang je.. So, do u think im showing any improvement?? Haha Ok dah. Baru sikit nak perasan ! =.=

Dr. Sapna agak kurang dah jerit2 kat aku sejak aku termenangis that day. HAHA aku menangis kenape ae? Well budak kecik memang mcm ni kot. Hehe But harini kak april pulak yang kena marah. Today macam malang kata dr Sapna,mula2 'wire' untuk braces tak ade then cermin pecah then patient yang lepas cabut gigi pregnant 1bulan pengsan!! Memang mengamuk la Dr kitorang tu. Patients pun sampai cakap doctor garang ! Kami as staff telan air liur je la..  Tapi kesian kak april yang kena marah pasal cermin pecah.padahal doctor yang tak sengaje terpecahkan. Harini hari kak april agaknye. Huhu

Aku break shift harini, so mula kerja dari kul 8pagi-1ptg. Kejap lagi masuk kerja balik pukul 6.30 ptg sampai 9 malam. Malam Mrs Bhar,mum to Dr Sapna.

Aku rasa paling happy lau dalam sehari tu aku tak de buat silap and xde buat Dr. Sapna marah2 sebab aku. Alhamdulillah. ^_^

Btw, Dr Sapna pesan kat aku jangan lupa promote Bhar Dental dekat kawan-kawan. So klik link untuk ke official website and also their fb. Jangan lupa likeeee taw!! Kat situ ada gambar my lovely Dr. Sapna. Sometimes aku suka dia bila dia tak garang2. hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/