Saturday, August 20, 2011

Pretty boys, Handsome girls | Sesi berbuka puasa bersama 20 0gos 2011

Assalamualaikum ^^

Alhamdulillah pejam celik pejam celik dah setahun. Tahun lepas pun kita berunion bersama dan tahun ni kita masih bersama walaupun ada yang tak berkesempatan untuk bersama kali ni. :')


Dari kiri : karuna, liana, azila, hafiz, mimi, hanis (aku le tuhh), mira, ids
Takde dalam gambar : Hafizuddin dan azman

Dari kiri : azila, azman (dia ada ok jgn tak nampak..hehe), mira, hafiz, aku, hafizuddin, mimi, liana , karuna.
Takde dalam gambar : Ids sorang.
Gambar tahun lepas dari kiri : azila, wani, aku, hafizudin , azman
Bawah : wani, hafiz, farul , anip
Tak de dalam gambar : mira, ids


Gambar tahun lepas dari kiri : wani, ekin, azila, mira , farul , hafizudin dan azman.
Takde dlm gambar : aku, ids, hafiz dan anip.


Tahun ni yang setia menghadiri majlis : mira (mastermind), hafizzudin,azman,hafiz,ids,azila dan hanis (aku le tuhh).

Yang tahun lepas ada tahun ni tak dak : farul,anip,wani dan ekin.

Yang tahun lepas tak da tahun ni ada : liana,mimi dan karuna.

 *gambar kurang jelas ye kawan2 sebab kita bukan pengguna dslr dan untung ada hp canggih jurucamera tak terlatih. hehe tahun ni hujan so tak de gmbar bnyk2.huhu

Bila sekali skala berkumpul macam ni rasa rindu pada member2 yang lain. Member sekolah rendah, sekolah menengah, member kolej,adik-adik junior dan member kerje. T_T

Begitu indahnya Alam yang Allah cipta
Dipenuhi dengan Warna dan bukti Kebesaran yang Esa 
Setiap satu pasti ada manfaatnya
Membawa insan berfikir Kerdilnya diri mereka

Sungguh Indah Ukhwah dalam diri Manusia
Miskin dan Kaya hilang ukurannya
Tiada bayaran Bersahabat di Dunia
Dengan harapan ia kekal sehingga pintu Syurga

Seperti mana diversiti makhluk di Dunia
Begitu juga diversiti sahabat yang ada
Harta dan Pangkat tiada makna
Hanya keikhlasan menjadi pembeza

Hari ini kita berduka-lara
Esok mungkin kita bergembira
Sahabat Sejati menjadi Ubatnya
Semoga ia kekal selamanya

thanx fer reading ! :)






2 comments:

ceritasekupang said...

azman (dia ada ok jgn tak nampak..hehe)

kes halimunan ni...haha...

CikAnishLelabu said...

hahaha nampak ja cuma kena perati betoi2..


ShoutMix chat widget
/