Saturday, January 21, 2012

Gadis gila shopping !

Assalamualaikum and hye readers !


Nowdays i gila shopping. Shopping on9 ! hahaha well, gaji chinese new year masuk awal kan.. And alhamdulillah this month punye salary ada masyuk sikit.. So shopping for mom dan family pun ade.. Aku hulur aje.. Best !  :)


So far 5 items dah aku shopping melalui on9.. senang, mudah dan penghantaran pun cepat.. Tak payah tunggu lama2 and items all sgt berkualiti. I really like all thise items so far. Tak penah la kena tipu lagi..


Raya last year aku punye baju raya agak susah nak cari tudung.. so aku decide nak usha2 dalam on9 je..mungkin ade yang berkenan..

 
 
Memang puas hati.. material yang sedap pakai.. ade tutorial lagi. Mudah kan? :D
 
 Kalau nak tengok cara macam mana i pakai this shawl..sila click SINI. Cari sampai jumpe taw sbb die byk tutorial kat situ..
 
 TQ SCARFSWEETHONEY !
 
Yang latest..
 

4 items yang aku da borang kat boutique on9 ni... semua aku suke jgk !


yang ni perfect ! tak labuh sgt utk aku..ngam2!


skirt ni pulak soft cotton.. alahai lembutnye.. pakai pun best...!

yang ni adek i punya.. a bit labuh untuk i and apetah lg ade i..sangat meleret.huhu alteration required.

TQ CHANTEK DRESS !


OK, that all for now. Jom kita review blog shopping lagi ! hehehe

1 comment:

Nik said...

wah...bestnya dapat shopping kan,terapi tu.


ShoutMix chat widget
/