Tuesday, January 3, 2012

Azam? Not interested. Target kot.

Assalamualaikum and hye semua !!


Wah, enjoy ye korang bertahun baru.
Maklumlah tahun ni dah plan macam-macam sambil menanti hari-hari bahagia korang.
Uwaaa... jealous kot. hahaha
Tak pa.. nanti tahun aku pun ade gak, kalau panjang umur dan murah rezeki. Amin. insyaALLAH..hehe
OK, i tak nak la tunjuk yang i ni desprate sgt kan. CHILL. haha


Aku, macam tahun-tahun lepas tak de nye nak pasang azam.
Mengarut lah, kalau aku pasang azam belum tentu satu pun aku akan penuhi.hehehe



Tapi before tido-tido tiap malam ade jugak pasang azam. Eh, macam pelik je. Aku ne ade azam. haha Ok, lets aku gtaw kat korang ape yang aku selalu berangan dengan bf aku.


1. Nak bertunang by the date 12.12.12. Biar lah hari tu bukan weekends pun yang penting the number is twins by the daaay, the month and the year ! it's tally.hahaha encik bf sile usehe dapatkan 10k before mak mertua u naikkan jadi 12k. Bole ke? :P Itu semua permintaan yang sangat beriya dari gf mu. haha

2. Actually ni bukan azam tapi harapan. Hope encik bf dapat lah kerja di penang or.. Erm tak de o o lagi..Harus di Penang ! Ya ALLAH, kau perkenankan lah harapan kami ni. huhu

3. Boleh ke aku tak nak paksa-paksa dia datang jumpa aku? Boleh kot. Jimat duit. Simpan untuk kawin k.

4. Every months dapat gaji harus simpan. Jangan keep membazir macam gaji 10k.

5. Nak perbaiki diri ni jadi lebih baik. Always harap yang one day, aku ni mati dalam iman.

6. Before kawin, nak make sure hati abah dan mami  always happy dan bersyukur ade anak sulong macam aku. After kawin pun same la..:)) Yang terbaik for them.

7. Nak kerje betul-betul, tak nak menyusahkan orang langsung. Nak seALERT sePANDAI yang boleh! Tak de la sampai nak over. hehe






Aku harap semua ni bukan angan-angan tapi bakal jadi kenyataan 1 hari nanti. Aku harus buktikan dan usaha keras.ALHAMDULILLAH, for all rezeki yang aku dah dapat selama ni. All the best to all of you too !! :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/