Monday, October 25, 2010

aku patut BERSYUKUR dengan apa yang aku miliki hari ini

~ bukan anak yatim piatu,anak terbiar ataupun anak angkat.still ada MAMY & ABAH serta adik-adik yang baik ~
~ sihat dan dapat bernafas free-of-charge di muka bumi ALLAH ni ~
~ tak payah TIDUR beralaskan bumi dan berlangitkan bintang, sedap2 je tido dalam bilik berkipas bertilam~
~ still boleh mendengar muzik,mencium bau MAKANAN yang sedap-sedap dan bergosip sampai puas (bergosip tu kadang2 je lah..hehe) ~
~ ade TEMAN untuk di ajak makan bersama,untuk ber-calling2,bermesej2,ber-chatting2 time bosan-bosan duduk kat umah.tak pun dapat kuar dating hujung2 minggu ~
~ ade je peluang nak belajar dari tadika sampailah aku masuk MAHSA ni ~
~ masih ade chance nak bergelak-gelak dan bercakap ~
~ ade je HATI&PERASAAN lau sedih menangis, lau gembira gelak mengekek2! tu maknanya aku manusia biasa, bukannye "orang-orang" ~
~ masih sempat & mampu nak bahagiakan keluarga aku, teman teristimewa aku dan kawan2 aku yg sgt2 happening ~
~ kalau teringin nak pergi mana-mana,nak tgk wayang..nak pegi pasar malam..nak pegi sana nak pergi sini, last2 mst sampai jugak kan? ~
~ hidup bebas di negara sendiri, tak berperang2 mcm negara lain..huhu ~
~ terima kasih TEKNOLOGI! dengan kamu aku berfacebook, berchatting..bermesej via handphone. mudahnya dunia hari ini ~
~ so far sejak aku lahir tak ade pulak yang muka sejibik sejibon macam aku, even Nabil&Nabilah pun tak sama..mcam mana nak sama sorang laki sorg pompuan.hehe so bersyukur sbb dilahirkan unik dan tiada duanya ~
~ once aku mampu buat orang lain ketawa rasanya tidak akan ada perkara yang lebih baik dari tu ~
~ setiap kali aku buat salah ade je yg sudi utk menegur..terima kasih ye :) ~
~  macam mana aku "pokai' pun tak penah ag abah biar anak abah kebuloq kat sini ~
~ aku bebas buat keputusan sendiri, salah ke betul lain cerita janji aku tawu apa sebab dan akibat..huhu~
~ masih hidup & aku harap pintu taubat untuk aku masih sentiasa terbuka..huhu~

actually masih bnyk lagi perkara2 yang kita tak dapat fikir dengan akal tp setiap ape yang ALLAH dah aturkan untuk kita cukup perfect dan penuh dengan hikmah antara kita sedar ataupun tak..

SYUKUR ALHAMDULILLAH!

No comments:


ShoutMix chat widget
/