Sunday, October 24, 2010

dunia modelling

hye orang2! :)
hidup aku sentiasa ada banyak story tp lately aku asyik sebut pasal MODEL.
sikit-sikit MODEL.
tgk orang ada kamera besar..ingat MODEL!
tengok baju cantik-cantik..dalam hati dah terdetik "kalau aku pakai ni..then pose depan camera, perh ! mst terbaik ah !" haahaaha (ayat poyo gler)
then mula lah aku asyik-asyik sebut nak jadi MODEL..nak jadi MODEL.
aku taw sapa yang dengaq confirm boleh sakit jiwa oo ngan aku..
sorry ye..janji tak sebut dah! :)

budget cun ah tu..haha
tak-tak!
actually aku just minat bidang modelling ni.
sbb ape taw..
tgklah cara dorang
posing depan kamera,
maklumlah sekarang ni dunia beraksi depan kamera ni kan dh maju..
yang tak gebu leh nampak gebu
yang tak berapa nak CERAH boleh cerahkan..(ni paling aku suka..hehe)
apa yang penting..pencahayaan time snap gambo tu yang penting. :P
ok,sambung lagi..
baju + make up baik punya.(dah macam kertas lukisan aku tgk,tp cun!)
lagi-lagi lau dapat catwalk depan orang ramai dengan heels setebal 10inci ke..
buatnye kalau jatuh..rasa-rasa macam make up tebal kat muka pun tak mampu nak cover malu tuh ! hek3
tapi aku tak mau tu..
just nak buat PHOTO SHOOT je.^_^
the BEST PHOTO SHOOT ever aku nak time MY WEDDING.
MY FUTURE, tolong siapkan duit banyak-banyak ye.
untuk suka-suka saja ya
bukan nak menunjuk-nunjuk yang aku ni cantik ke or WHAT SO EVER!
just MINAT.


ok.
dah2.
kalau berangan no SATU.
tapi tak salah skali skala berangan.
SUKA HATILAH.
kan?


saya SUKA.


sekian.





No comments:


ShoutMix chat widget
/