Friday, October 22, 2010

:(

again. bodoh la kau . tak pandai-pandai lagi nak jaga hati & perasaan orang ! kalau orang buat kat kau, tawu pulak sakit hati? kan? :(

truth 1 : honestly,i really ignore about the blog..whether ade ke tak ade aku dah xpeduli. senang cerita aku cakap aku dah delete sebab aku rasa aku dah delete. if aku tak delete sekali pun aku nak pastikan tak ade sape pun yang boleh terjumpa balik. buktinya,once aku cuba sign in aku xtaw kenapa tak boleh nk masuk. sebabnye aku ni jenis xpeduli..bila dah lupa password..malas nak recover balik. benda dah tak penting dalam hidup aku..lantak lah kan? thats why aku x kisah! AGAIN. aku tak kisah langsung pasal blog tuh!

truth 2 : WHY IT'S STILL THERE? aku pun tak taw nak jawab apa sebab aku taw aku yang salah. and aku anggap benda ni remeh. and tak sangka akan ada reader yang dapat jumpa balik blog tu. oh,giler! aku dah buat orang yang percaya aku rasa apa yang dia tengah rasa time dia baca blog tuh. and dia memang hebatlah boleh jejak balik blog tuh.:(

truth 3 : at the moment dia mesej aku siap bagitau link aku jadi pelik sebab link tu pun aku dah tak ingat, macam mana pulak boleh ada link ni sedangkan aku pun dah tak taw kat mana aku campak link tu. haihh,masalah betul bila ada short-term memory gini,belum tua lagi nih! TERUK! 

truth 4 : bila dah jadi macam ni mula lah aku rasa yang i'm really proving myself that i am a LIAR!! but,i don't ! Ah, gedik ! kau PENIPU kan? tapi tak...percayelah ! i never want to keep it in my memory since i have you.

truth 5 : aku tahu dia mesti tunggu aku untuk pujuk dia petang td tapi aku fikir biarlah dia tenang dulu.huhu nak je call tapi sudi ke dia nak angkat call aku.hmmm. tah la.. kesian dia.


buat awak : sorry awak..:( saya tahu awak kecewa dengan saya sebab saya dah janji takkan kecewakan awak. tp serious, saya tak ade niat pun nak buat awak rasa macam ni. saya nak pujuk..tapi saya tak pandai.sebab saya tahu salah saya..saya takut sangat nanti ada kata-kata saya yang akan menyakitkan awak lagi.huhu harap awk maafkan saya. study lah.. saya tak nak ganggu awak.

No comments:


ShoutMix chat widget
/