Saturday, October 30, 2010

Majlis Konvokesyen Kolej Universiti Mahsa @ PICC

alhamdulillah~
selesai suda majlis konvokesyen ke 4 yang di nanti-nantikan.
wah,ternanti-nanti ke??
agaknyer lah kan.
sebab function ni lah aku n kawan2 terpaksa belanje untuk beli satu suit pakaian ala-ala korporat utk menggrandkan lagi majlis tuh
haaihh,menyusahkan tapi at the end ok la, not bad.
nanti bju yang dah dibeli tu boleh ag pkai balik. kan?

macam selalu lah kan..majlis mcm ni mmg penat.
actually kami dah menjadi team2 usherers(pembantu universiti..hahaha) ni utk kali yang ketiga.
2nd convo , 3rd convo & this one is the last convo that we joined since next year INSYAALLAH convo kami pulak..hehehe so junior,buat kerja abis baik punya untk kami nanti yer !! (^_^)

nak di kisahkan.
perkenalan aku dengan Syafiq pun dekat sini lah.:)
dia pun join skali team usherers ni dari awal2 lagi.
bermulanya pandangan pandang pertama.hehe
mase 2nd convo kami x kenal pun.
langsung x.
tp xtaw lah shah dah lama tgk ke x. :P
aku kenal dia dari dalam gambo2.
tak tegur pun.

3rd convo,12 June 10 aritu.
time ni lah sangkut.
kawan biasa-biasa je tapi macam banyak pulak si shah ni taw pasal aku.
expc pasal adik2 aku.
naik heran pulak.
minat pulak dia nak ikt perkembangan aku dalam fb.
hahaha kelaka pulak.:D
tak sangka kan dalam diam. :)
then as everyone who knows about me more, since i met him i dunno why it just like i fall in love into him.
BESIDES,
there's a story behind all this.
but Alhamdulillah,
semuanya takdir ALLAH kan..kami masih bertahan sampai hari ni even dah macam-macam yang kami lalui.
hope semuanya seperti yang aku dan dia impikan,insyaALLAH. amin!

ok dah.
tak mau sedih-sedih.
jom. jom.
kita lepak jap tengok gambar pulak yang bercerita ok? :DD


2nd Convocation, 2008

hawa :)

adam :)

3rd Convocation, 12 &13 June 2009

1st session, 12 june (Saturday)



2nd sesion,13 June

time ni dah mula dahhh..haha asyik kena bahan ja kot.hehe
kebetulan baju sama warna !! hahaha jodoh kot. :P

4rd Convocation, 30 Oct 2010 (Saturday)


hehehehe :P comel tak bear tu?



till here guys !
nite !
:)




  





No comments:


ShoutMix chat widget
/