Wednesday, February 9, 2011

Ape nak buat kalau pendirian selalu berubah??huhu

Ok la ok la.

Perasan tak sebelum ni blog aku nama MISS PUMPKIN??

Then aku ubah jadi ini blog HANIS SYUHAIDA?

Encik BF aku kata dah ok dah nama blog sebelum ni..suka sangat bertukar-tukar. Tak de pendirian ni.

Aku mengaku aku memang kadang kadang suka berubah-ubah. Pendirian sentiasa bertukar tukar.

Sekarang ni aku tukar balik tapi bertukar kepada ..Ini Blog MISS PUMPKIN.. Ok ke?? huhu

Ape ape je lah kan?? huuuu

P/S: miss him so muchh!!!

2 comments:

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

takpelah berubah2 pum.. Janji setiapada yg satu..

Miss Pumpkin said...

ok. setia pada yang satu tu mesti! :)


ShoutMix chat widget
/