Saturday, February 19, 2011

Semester 6 hampir berakhir!

Alhamdulillah, actually aku baru sahaja selesai menduduki Trial Final College & Final College Examination di mana hanya 12% & 50% sahaja yang lulus bila results diumumkan. Aduyaiii, aku bab2 exam yang lemah sikit ni. Bukan apa lemah sgt bila time nk study ja mata aku automatik nak terlelap. Heran aku. Sebab tu kalau hari yang agak2 aku macam susah nak tido aku bukak la mana mana notes yang lecturer aku kasi, aku baca sambil baring. Perh! Confirm nyenyak tdo. hehehe Kalau korang nak senang tido cube lah style aku. hik3

Masa trial. Aku ingat soklan agak2 senang lah. Tapi aku tetap study. Study siang siang ja. Xdenye stay up sampai 2 3 pagi. Ingat aku rajin sgt ka?? :D Exam ni untuk persediaan bg meluluskan budak budak nurse menduduki Lembaga Jururawat Malaysia(LJM) so for sure kena wat betoi betoi. Malu oo lau kena repeat paper. Tak penah penah repeat ni. huhu Ditakdirkan aku FAILED ! Dapat 56 markah ja weh. Tapi tak pa. nasib tak kena repeat. hahaha

For your information, passing marks standard KKM 50 je dah kira lulus. College aku nak 60 ke atas baru lulus. Tu belum college naikkan jd 65 lg. Mesti lagi ramai yang fail termasuk aku. hehe Aku rasa college kena usaha lagi la kalau nk student pandai pandai. Aku pun nak jd rajin dan pndai gak. Wat la exam trial banyak banyak. Kenape tak nak buat?? Takut nak print out kertas soalan banyak banyak ae? Tapi kenapa sponsor rancangan realiti tv MENTOR boleh lak? Aku tak paham.


+
College = ?????

Ari khamis final. Macam tu jugak, aku study dari pg sampai petang. Malam dah letih, lepas Isyak ja aku tido. Esok exam bhai. Otak mesti mau rest. Kali ni jawab yakin skit ar. And semalam ari jumaat results kuar antara km berlima (Aku, Abby, Shannu, Shena, Ayu), 2 orang failed. Sedih. Siyes sedih. Hanya kami bertiga yang lulus. Alhamdulillah,aku antaranya. Terus aku text abah and mamy : 'Thanx, berkat doa mamy and abah kakak dah LULUS'. :) Walaupun dapat 71 tapi aku bersyukur. Paling tinggi pun 80 ja. hehe Tahniah tahniah kat semua yang berjaya. Yang tak berjaya sekarang hope korang berjaya time repeat nnt. We pray for u guys. Usaha ok?

Suka nya aku bila tak payah repeat. And secara rasminya aku layak menduduki LJM nanti. InsyaALLAH. Korang doa-doakan la jgk ye. :))


Dan malamnye. Aku pegi dating. Haha Macam lama dah tak dating. Betul tak tipu. Sibuk je kan. hehe Kalau nak terjumpa pun kat college je. Tu pun ada yang merajuk merajuk sbb dapat jmpe kejap je. ngee


Sape lagi kalau bukan aku date ngn die. hehe

Suke tgk kamu. hehe

Nanti kita date ag ye. Bye bye mushuk ! :P

No comments:


ShoutMix chat widget
/