Sunday, February 20, 2011

Ekspedisi ke Taman Pertanian Bukit Cahaya Seri Alam

Akhirnye menjengah jugak aku kat sini untuk berblogging ! Terbersin-bersin aku mase nak redah masuk ke laman sesawang blog aku ni. hahaha Da lost connection dengan dunia blogger rasanya. Tapi tak pa, arini ada time so nak cite banyak2 whats happenning actually sampai aku tak hupdate langsung !

Ekspedisi ke Bukit Cerakah(BC) atau namanya sama seperti tittle di ats. Aku rasa lah. Tak taw kenape orang pnggil Bukit Cerakah tapi kat sign board lain namanye. Ah, pape je lah kan? Janji dah sampai sana.:D


Ok, and the rest jom kita layan gambar2 yg lain. :P


Anak dato and anak datin dah sampai ! haha


Bersama belia Bukit Cerakah.hehehe

Sesi berbasikal ! Best yaww! 

Jemput2 makan roti eskrim ! sedap.hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/