Thursday, February 3, 2011

Lepas balik aku pun tertido.

Assalamualaikum.

Aku da lama tak menggedik dengan camera. So balik ni aku tak lepaskan chance nk menggedik. Kebetulan adek aku dah offer awal awal nak km join dia wat photoshoot. Dia dah survery tempat siap siap.Kami pun apa lagi. Menggedik ah ! haha Kami tu merujuk kepada aku dan Hanis Nabilah. Ahmad Nabil pulak malas nk ikut ! Ahmad Akhyar most of our cameraman.




Aku pun tak sure tempat apa yang dia bawak ni tapi kalau tengok dari view mcm dekat dekat area highway, dekat dengan Penang Bridge. Dok penang pun aku tak taw dah kat mana. Laut pun dah banyak dorang korek-korek and tambun balik nak buat bangunan lagi.huhu






Tapi aku suka biar pun panas dan sikit sunburn at least ada gak aku dapat tengok laut.
Aku amik banyak banyak gambar brpayung pun sbb nak join contest Cik Dayah ni ha. hehe Nantikan kemunculan contest gambar berpayung yang dianjurkan oleh Cik Dayah ni.hehe



Before balik sempat singgah beli rojak. Jemput makan semua ! :D



Dan lepas balik tu aku pun terlelap sekejap dah petang sgt pulak tu.Bagus btl aku ni.hehe

Ok done. Tu je. Thanx for reading ! :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/