Thursday, February 10, 2011

weh ! aku ada rasa nak terjun bawah ni!!

Kecik beso kecik beso je aku tgk swimming pool dari hostel aku ni. Haihhh tension2. betoi la apa senior senior lepas cakap banyak sgt menda nak kena settle. Dalam masa terdekat lak tu.

Kat kelas dah la kena kutip duit. Sorang rm10 pun susah nak bayar. Lagi susah aku nak pegi kutip kat sorang-sorang. Cuba kesian cikit kat aku yang pegang jawatan sebagai bendahari. Aku tak mo la asyik pi kat korang minx NAK DUIT? nanti korang cop aku as CETI ke ALONG ke. Penat.

Hah exam td. Punya la struggle gila masa jawab soklan. Bukan aku leh jawab pun. Taw2 tadi ada soalan yang member lain dapat. soalan bocor !!! bengangnye lah aku. Kalau aku taw aku beli bertimbun2 soklan kat kedai photostat tu. Hampeh tul !! Alang-alang soklan tu susah tolong la cari soalan lain, ni tak soalan yang sama jugak kolej keluarkan. Cheh !



Lagi satu..presentation satu apa pun tak sentuh. Dah tu kalau aku tak kerah tak gerak semuanya. Aku bukan ketua kumpulan. Bagus semua. Pakai prinsip tunggu dan lihat. Mcm aku. Last last apa pun tak buat ag. Group lain dah bersenang lenang fokus kat final.


Aku tak suka SEM 6 ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ya Allah, permudahkanlah setiap urusan ku.. Harap aku sentiasa bersabar nak hadapi semua ni.

No comments:


ShoutMix chat widget
/