Wednesday, July 9, 2014

Majlis Kesyukuran & Pertunangan

Assalamualaikum.. hye readers sekalian..

Satu lagi entry yang dah hampir setahun. Hee punya lah malas kan.. tak dak laptop terus tak reti nak update. Jauh beza sangat dari zaman student dulu2 oii.. mai bulan posa ni rasa nak pulun cerita perabis..huhu mood tetiba ada..

Meh mulakan..

Alkisahnya.. lepas kejadian di lamar tu. Sesi mak-mak kitorang pulak lah calling2.. nk bagitaw hajat anak-anak dorang ni dah gatai nak menikah.haha masa tu belum la nak nikah tu tapi baru suh tanya nak bertunang.. hee


Lepas borak lebih kurang.. aku set date. Kemain ni.. bersungguh nak kawin. Hakhakhak  aku pilih 16 November 2013 bersamaan 12Muharram1435H. Dan Alhamdulillah dipersetujui kedua-dua belah pihak..iaitu 3bulan dari tarikh aku dilamar.

Dengan hantaran 7 berbalas 9, maka datanglah rombongan ke kediaman rumah ayahanda dan bonda ku di Pulau Pinang..

Syukur rombongan sampai dengan selamat.. semua berjalan dengan lancar walaupun atur cara berganjak sampai ke petang atas sebab2 tertentu.. tak ape biar pun aku dengan family gelisah menunggu. . Aku tetap disarungkan cincin comey lote di jari manisku oleh bakal ibu mertuaku..segak sangat bakal mak mertua aku.. berbaju kurung serba merah.. hehehe



Apa pun aku rasa bahagia dan bersyukur sangat dengan kesempatan yang ada. Menjadi tunangan orang dan diberi tempoh 1tahun ke majlis pernikahan kami. ONE STEP CLOSER!!




Gambar lagi boleh tengok kat FB album My e-day aku..

FB : HANIS SYUHAIDA


Thanx sudi baca.. :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/