Monday, July 14, 2014

SAVE THE DATE PHOTOSHOOT [PART 1]

Assalamualaikum..

Pada tanggal 19 June 2014 yang lepas, aku set date ni dengan Mr.PHOTOGRAPHER untuk buat save the date video and photography session. haaa..kemain dak?? haha

Perkenalkan ni lah secara rasmi akan menjadi cameraman untuk hari bersejarah aku nanti.. group dorang ni ada beberapa orang photographer, aku deal dengan abang ni sebab dia merupakan abang kepada sahabat aku.. senang je terus deal dengan dia.. apa-apa just go through dia.. nanti dia sendiri akan contact group dia ni untuk deal pakej yang ada video highlight yang 7 hingga 8minit untuk sebagai video detik bersejarah  kita nanti sekiranya kita berminat..




Link FB : FIRDAUS SPENCER

Link Group : PETAIGRAPHY 

Gambar tak pro kat bawah ni bukan dari abang ni ye.. aku yang selpie dari hp aku. HAHAHA layan je..

Video SAVE THE DATE aku tu siap bulan 8 ni..dia akan tunjuk kat aku dulu..lepas tu insyaALLAH bulan 9 ni release. hehe Sebab masa tu dah nak start menjemput para tetamu..

Harap bersabar sebab aku pun tak sabar jugak ni.. HAHAHA masa hari shooting tu rasa macam retis pun ada.. mana tak nya dengan berpakaian serba putih..makeup pn putih lepong.. dengan camera system lagi..3 4 orang mat saleh yang ada kat area tu sempat la mintak nak ambil gambar kitorang. Kembang sikit hidung k.. fefeeling orang famous... wakakaka =.=


ATAS FERI PENANG

ABANG BECA; PADANG KOTA LAMA PENANG

MATA 'BENGKAK'; MACAM BENGKAK GARA2 SALAH BELI DIAMETER LENS..DAH LA MAHAI GILA! SILAP BELI..HUHU

DENGAN DEAL DARI ABANG NI AKU DAPAT PAKEJ NI :

1.  1 Video HIGHLIGHT 7 KE 8MINIT (AKAD NIKAH + MAJLIS PERSANDINGAN)
2.  2 ALBUM
3.  2 POSTER FRAME
4.  OUTDOOR SHOOTING
5.  FOC SAVE THE DATE VIDEO
6.  FOC BUNTING
7.  FOC 1 POSTER FRAME GAMBAR DARI SHOOTING SAVE THE DATE MOMENT
8.  UNLIMITED PHOTO (PENDRIVE SENDIRI)

Total Pakej : RM3000 

Semua yang FOC tu personally dari abang FIRDAUS SPENCER ni... ikutkan dari pakej aku hanya dapat 1-3 je.. Ok la.. actually banyak lagi pakej-pakej yang berbaloi setiap kali ada promotion. Untuk promosi sila ke page PETAIGRAPHY! :)


Masa shooting pun rasa sangat puas hati dan berbaloi.. tak sabar nak tengok hasilnya! ^_^


Sekian coretannnya. Thanx sudi baca !


No comments:


ShoutMix chat widget
/