Saturday, July 19, 2014

Reunion iFTAR 2014

Assalamualaikum kawan kawan. .

Alhamdulillah pada 19 Julai 2014.. sempat jugak kami berkumpul seramai 7 orang.. ramai gak yang tak boleh nak join..it ok, hopefully dapat join lg tahun2 akan datang.. insyaAllah. .

Sepanjang aku ni berkawan time sekolah..aku memang jenis kawan dengan semua orang.. kawan special aku cuma sorang dua.. tak de geng2 group2.. hehe

Tapi since dok jauh dengan family.. masa aku kat kl.. aku start kawan berdua jugak.. then dh nk hbis tahun belajar baru aku ada group rapat.. berlima.. Alhamdulillah still berhubung sampai sekarang walaupun berjauhan..

Reunion kali ni geng2 sekolah aku.. sekolah menengah.. hehe leader group kawan aku yg kecik2 sorang ni.. amira..every year dia lah mastermind.. dia akan contact kawan2 dia dtg gathering dgn kitorang padahal sekolah dlu lain2.. hehe hehe biar pun bertujuh dan ada yang tak kenal satu sama lain tapi still happening.. ^_^

Pekena nan cheese and briyani... memang awesome!! At Kapitan Gurney.. masing berkumpul di rumah mira.. then car pool kereta tikah dan hameem.. ford fiesta s vs mazda cx5.. letop2 kawan2 aku ni..hehe






:: faizah; amira; hanis; hameem;azman;wanie;tikah ::

last but not least.. enjoy gila dengan depa semalam.. pakat menyakat tak berenti. Maklumla kawan2 aku semua ni single2 belaka. calon2 baik punya ni.. dalam semua aku sorang ja tak bole pilih dh sebab dh dipilih.. hee apa2 roger aku.. bole adjust. Hehe gurau2 je ye kawan2.. mana taw sangkut ka.. ^_^

Aku doakan hubungan persahabatan kita kekal sampai bila2 k...tak kesah la esok ni dah ada family sekali pun kita tetap gathering bersama.. ukkuwwah fillah abadan abada.. insyaAllah~ akhir kata maaf salah silap dan keterlanjuran kata.. gurauan ja semata2.. jangan di simpan di hati.. ^_^

Till we meet again..

Love,
nurse

xoxoxo


No comments:


ShoutMix chat widget
/