Wednesday, November 10, 2010

hope for spirit !

hye people ! :) a bit long time i didnt update my blog. tawu sbb ape? sbb tak bayar itu berukband untuk 2bulan.dah bayar,baru lah si beruk ni bekerja.hehe
ok,back to this night story. aku nak korang tawu yang aku ni STRESS. dapat rasa tak?huhu sejak aku msuk sem6 ni aku banyak pikir tapi tah ape lah aku pikir kan. perlu ke aku buat list utk senaraikan ape yang aku pikir? huh ! tah lah.penat semacam..:(

tadi, keluar list untuk student yg pointernye 3.5 n above~ i dunno why i kept thinking about it. bukan ape..maybe sebab tak dapat keputusan yang memuaskan. actually result kami tak dikeluarkan lagi. list tu cuma yang layak untuk di interview dan diserap msuk ke dalam mana2 hospital terpilih & for sure dorang tu dpt result yg sgt2 baik. so dah sah2 aku bole rasa result aku mcm mana. aku tak kisah sgt pasal tawaran interview, ye ke x kisah? tapi kalau dapat Alhamdulillah.:) masalahnye..result aku.:(

no spirit. hope this sentence can describe everything. Ya ALLAH, Kau dengarlah setiap rayuku..ringankan lah setiap masalah atau setiap kerungsingan yang melanda hati ini. please. please. aku tak mau give up. one more,Kau pemurahkanlah rezeki aku walau kat mana-mana sekali pun. aku sentiasa mengharapkan yang terbaik utk diriku dan orang-orang yg menyayangi diri ini. 

boleh tak aku nak mintak supaya aku ni sentiasa PANDAI? rasa macam xpandai dah sekarang. kenapa dengan aku ni? sebab dah terlalu banyak dosa ke?huhu agaknye lah kan. can u please tell me why? :( maybe i dun really struggle for it. but i had try my best. maybe no luck for me for this time. its ok dear~

p/s : not all sweet things is good, sometimes we have to swallow the bitterness of any situation. perhaps there are something waiting for us which is much better in the future. HANIS SYUHAIDA, DO STRIVE FOR IT! :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/