Saturday, November 27, 2010

updated

aaawww lamanya tak update ! windu~ adess. sangat sangat bz dan agak malas nak update sebab have to focus on lot of things. exam is just around the corner ! arghhh! tension. ah.ngade2 kaw. kalau bace buku insyaALLAH boleh buat punya. kan? HUHU

this week on monday,23Nov. aku follow ayu balik rumah dia. balik klang. saja2 balik klang?? oh no. mesti ada sebab kan? HAHA dan sebabnye kalau korang nak taw. aku pegi intai bf aku kat KFC. usha usha kot2 dia ngah makan dengan scandal kat blakang aku. HEK3 ceyt,poodah! bf aku baik aww..dia x penah wat gitu.:D bf aku keja situ buat sementara waktu memandangkan dia tgh cuti sebulan. aku pi sana dia xtaw. kira surprise-ah. aku pi intai2 dulu dekat sejam gak ah. actually mngumpul keberanian dulu. aku pun ketaq lutut. takut dia marah. dah la masa otw tu aku ada tipu sunat kat dia sikit2. ya la..mau kasi surprise maa. lau tak,tak jadi lorh.HAHA 

dah abis intai2. aku ngn ayu decide nak masuk. adoii. masuk rasa macam dunia kfc tu aku yang punya. pandang dia ja. usha punya usha. muka dia pelik tgk kami.HAHA aku ni xpandai berlakun, so aku tutup mulut aku dengan kertas amende tah sebab nak cover muka aku yg mcm tak tahan nak gelak. thehehe rasa macam nak jerit kuat2 SURPRISE!! tapi malu nnt org tgk.haha so biar dia perasan sendiri. once dia perasan aku tak taw apa yang dia rasa tapi aku taw dia terkejut.HEHE aku trus jalan ke kaunter. dari belakang dia sepak aku(alaa..sepak manjaa je) haha "asal ko datang ah?" tu soalan pertama kuar dari mulut dia. aku control ag. wat2 xkenal.hehe

ok then, order cheezy wedger+milo ice. cukup. nak diet kan? i mean kurangkan pngambilan makanan. ok. duduk situ sembang2. aku taw dia duk tgk aku.HEHE dalam15min lepak dgn ayu then kawan si ayu ni dtg nak join. muka dia berubah. dalam hati mst macam - WTF,aku bru nak tgk awek aku,korg datang pulak.ntah2 awek aku ni dtg ngn dorg tapi cakap datang berdua. cis,xboleh diharap! (lebih kurang la kan..dia x ckp pun gitu.hehe)


uii..gila kentang ah. marah pulak laki aku bila dua ekor kawan ayu ni dtg. pung pang pung pang dia wat keja. aiseh,dah x sedap hati dah aku. lepak ag. then cakap kat ayu-jom r kita blah macam xsedap pulak dia tgk kita mcm ni. so aku pun ckp kat dia nak balik~ muka ketat nak mamp. adoii. wisau aku. tp alhamdulillah,lepas explain dia pun ok. Perh, macam tu rupanya laki aku punya jealous. dia salah faham sebenarnya.dia ingt kami datang berempat.padahal aku dtg ngn ayu. mamat dua ekor tu ntah dari mana aku pun xtaw. ish! makin sayang aku kat dia lau lagu ni. hehe 

Syafiq, saya taw awak suka sgt2 saya dtg kan?hehe kalau dah sayang tu apa pun boleh ! :D

 "Jika cinta itu anugerah.. Kenapa ramai orang yang mnegabaikannya? Kerana mereka tak faham, tak mngerti apa itu erti cinta.. Cinta~ Sukar juga bagi ku untuk memahaminya.. Namun apa yang aku tahu, cinta itu anugerah dan aku perlu bersyukur ke atas NYA."
[Mohamad Syafiq Sarani, 28 NOV'10-1.27am]

No comments:


ShoutMix chat widget
/