Monday, November 29, 2010

Cpr 2010.

Salam semua. Adess penatnye rasa hari ni. tp xde lah sgt.cuma penat tunggu bas lelama kat The Palace Of The Golden Horses. Perh, giler meletop. xpenah pegi lah kata kan so agak pending2 sikit bila tgk bangunan tu punya interior,inferior,superior,posterior design kat dalam tuh. Actually we all attended a course for CPR 2010. Walawei, kami first batch ok. HAHA best2. seronok gile gile giler. rugi jugak sape yang xpegi. berbaloi oh bayar 20 hengget tp puas ati. terbaik dari ladang.HEHE siap ada berlakun berlakun lagi. bukan berlakun cita ROMEO& JULIET tapi dorg berlakun adegan ala ala tragedi 10.10.10 aritu. alaaaa yang eksiden teruk2 tu~ tp jangan tanya aku..aku pun tak taw sebenarnya kejadian tuh cmna.HUHU tapi apa pun mmg have fun la. kan korang kan? :D

Happy news : Alhamdulillah sangat sangat bila tahu aku passed semua subject sem5. repeat pun tak. ok xperlu taw banyak banyak sebab aku taw result aku teruk dan tak sehebat member member aku yang lain yang lagi rajin study dan result sure gempak gempak. HEHE
view dari padang drama tragedi.
ni masa lepas abis tgk lakunan semula tragedi.(ayu::shannu)

apa ni tonggek2.:P missi nak selamatkan patung ni ok.
bersama MA Razak.yg ajar wat resus tu~ ayu,terapat pulak ko ae dgn MA..:D
budak tak brapa nak kecik main cilot chakk!
pose sumpah nak budget aje! tak menahan.huhu

best friends ever! tasha::ayu::shannu:hanis



No comments:


ShoutMix chat widget
/