Thursday, November 11, 2010

love entry

Love. Love. Love. Please. Kenapa asyik nak cakap dan nak cerita pasal Cinta je ni? Btw, td baru abis tgk CHINTA last episod. sedih kot ! Dan abby, meraung2 nangis tengok td. Ntah,kesian plak tgk kawan aku sorang ni. ada lah tu dalam hati dia kan. Who knows? Kuatkan hati Abby. InsyaALLAH ada lah jodoh yang menanti untuk ko nanti. jangan risau ok? cheer up!
Ok. Back. 

Sape yang pernah bercinta mesti korang taw kan mcm mana rasa nya? dengan bahagianya. dengan sweetnya. dengan rasa indahnya. dan dengan segala perasaan pelik2 yang kadang2 aku sendiri tak faham. tapi yang aku faham cinta itu BEST. memanglah best lau tak buat ape nak bercinta. ko duduk je sorang2 mcm xde perasaan tapi actually ko nak sgt kan rase nak bercinta. tapi satu je aku salute kat sape2 yang bole control diri dorang dari bercinta n ada prinsip nk bercinta lepas kawin. bukan bercinta sblm kwin xbest ke ape tp lau dah kawin kalau nak buat ape2 dengan bini n laki korang,buat lah ape yang korang nak..suke hati lah ~ :)

Tapi kan actually, putus cinta pun best jugak. memang lah sedih, sape x sedihkan lebih2 kalau orang tinggalkan kita. time tu pulak bapak sayang & cinta pulak kan. mau tak rasa cam naa mati sesetengah tu. HAHA pengalaman aku bercinta bg aku dahsyat,aku pun xpernah terpikir nak lalui semua2 tu. dan aku tak suka saja2 nak bercerita. sebab apa? sebab tak suka lah.:D nanti ada yang terluka tak semena-mena. aku cakap putus cinta best sebab dari situ banyak pengalaman utk kenal dengan sapa sebanarnya orang ynag kita penah bercinta tu.sama ada baik or buruk orangnye aku takkan penah ungkit2. ko dengan hidup ko. aku dengan hidup aku. deal?

Yang betul2 kenal aku je tahu aku macam mana & sapa diri aku yang sebenar. Yang xkenal aku. just dengan pandang kali pertama jangan nak judge aku ni alim ke ape. we all the same ok. manusia yang penah wat salah dan selalu buat salah. ape yang aku buat aku rasa hanya kewajipan bg aku kepada MAHA PENCIPTA. tu yang korang nampak dari luaran. dalaman, or behind people or whatever hanya ALLAH yang tahu. itu diri aku dan aku tahu untuk jaga diri aku dan aku pohon utk ALLAH sentiasa pelihara aku serta orang-orang yang sayang aku. so kepada yang terkejut tu kalau korang taw ape pasal aku, aku minx maaf sgt2 kat korang sebab aku taw korang mst pny pk yang bukan2. xbanyak..sikit pun sure punye lah aku boleh bace ape dalam fikiran korang. dun worry. :) tapi aku tak penah salahkan korang. we are human dan korang pun tahu kan its normal tak weird kan.tapi weird kalau korang still label kan aku ni baik sgt. but for sure dun do bad things ever. kubur nanti lain2. kena beringat lah sama.

 

Ah-ha. Btw, thanx to my love sebab yu always dengan ai selalu..ai sayang yu sgt-sgt sebab yu care pasal ai. dan yu dah jadikan ai sebahagian dari tanggungjawab yu. i tak nak menyusahkan yu tapi ai harap yu sudi nak jaga ai sampai bila-bila. dan ai harap yu xpenah nak merungut sepanjang kita bersama. kalau ada apa2 ai harap yu terus terang je ngan ai. ai ok je. ai tak kisah kalau yu buat ai menangis sebab tegur perangai buruk ai ke. mungkin ai just malu dengan yu sebab tu ai nangis. bukan nangis tapi TERnangis. HAHA :) ai tahu yu suke yang comel2. ai harap ai lah si comel yu yang pertama selain dari anak yu nanti. erm. erm. thee~ boleh tak ai nak cakap "anak kita" kat sini? yu tak marah kan? ai sure yu suka sebenarnye ai cakap gini. u suka kan? kan? :P ai selalu berangan kalau kita kawin ank kita comel2. HEHE

Baby yang SIHAT lagi DEBAB ! HEHE

No comments:


ShoutMix chat widget
/