Monday, July 25, 2011

potrait dari proTAKE studio dah sampai ! ^^

Assalamualaikum semua. (",)



Dengan semangatnye pagi ni abang posmen singgah ke rumah aku untuk hantar sekotak kiriman post laju dari PROtake studio,KL hari ini. Macam la hari lain dia tak semangat. HAHA well,hari ni dia lebih semangat sebab nak hantar ke rumah family aku,aku yang paling semangat. HAHA batak.

Masa abang posmen dtg aku belum mandi. Cube bayangkan,dia yang datang awal or aku yang bangan lambat? HAHA Aku da terlepas untuk tengok comelan abg tu gara-gara aku yang masih kecomotan. Dun worry,aku akan bangun awal pasni. T_T

TADAAA ! *terserlah keeksitedan



1 potrait
3keping GAMBAR (adik kepada saiz 4R)
1 MASTER COPY


Aku suka gambar ni walaupun 1st time tengok terus aku kata, 'awat aku senyum camtu tu?!' HAHA yang best si teruna pulak yang segak-segak.aku paling suka dua-dua adik jantan aku macam PRO. Yang perempuan sgt plastik dengan senyuman pelesu. T_T HAHA

Abah aku lagi la..dari sudut bilik. 'abah tengok dari sini nampak abah macam YB kan??'

Ah sudah..HAHA tepuk dada tanya abah betul ke tak. :P


Ni dah bergantung. Perasan tak kedudukan abah dan mamy salah? HEHE tapi ape pun hensem and cantik jugak dorang. Anak-anaknye pun boleh tahan. Masing-masing angkat bakul. HAHA ^_^

Aku bahagia masih punya keluarga yang lengkap dan penyayang. ^_^ Love them so much ! <3






p/s : Masih menanti sebuat lg kiriman. Nantikan.. Sekian. :D

2 comments:

nur onie said...

hanis!srius jles
sbb oni pnye x g amk kt kdai ag..alamak ai..x sbr kut nk g amk

SyuhaidaGhouse said...

@nur onie : onie, knape tak suruh dia post haritu? bayar rm10 je extra.


ShoutMix chat widget
/