Thursday, July 21, 2011

Rindu pada penggemar teh ais ini. :')

Assalamualaikum :)






Dah lihat gambar-gambar di atas? Tentu korang tertanya-tanya kenapa muka aku begitu statik? gegaran 7.1 skala ritcher? dan sepertinya bosan kah aku di sisi mamat kat sebelah tu? HAHA *terasa kecik dan pendek. haha :')

Masalah ni jelas dan nyata bila orang lain guna hp aku untuk snap gambar. Aku ni spesis yang tak boleh freeze lama2 and tak bole berlakon cool macam mamat kat sebelah aku tu. *tak layak jadi model mcm ni..muka dah ok ala-ala kajol versi hidung kemek. sila jgn muntah. =.='

Kalau nak guna hp aku tu untuk snap gambar..aku habak mai, aku kena bg kursus dulu kat dorang. Suh picit snap button tu dengan tekun. Baru la menjadi gambarnye. Korang yg tak berjaya snap gambar aku bole cuba ag next time. Jangan sedih-sedih. :')

Sebenarnye aku yang sedih sbb gambar yang diharapkan susah nk menjadi. HAHA Tak dapat la nak bergambar dengan mamat kat sebelah tu banyak-banyak. Asik sendiri je yang amik bosan jugak kadang-kadang. HEHE :')










Aku rindu kat mamat sebelah tu. Macam mana la keadaan dia sekarang kan? :') Kami sekarang ni main post-post surat. Classic tak kitorang? HAHA  :') *ok dah,aku mmg suka mengarut. jgn layan. :P

No comments:


ShoutMix chat widget
/