Monday, July 18, 2011

^^ada orang kirim salam^^

Salam semua..^_^

Idea aku nak buat entri ni dari cik ELLE MOKHTAR. HEHE Terus terpikir nak mengada-ngada dengan my bambam. :P

Versi Elle.

pada suatu jam 1500H ...

gua ; weh b ada orang kirim salam kat kau.
gondut : sape ?
gua : elfira mokhtar yang comel.
gondut : GAMPANG ! GUA TENGAH BANYAK KERJA LA eby!!!
(tengah marah kena guna warna merah)
gua ; ampun-ampun tak kacau dah...hahahah


Versi Aku.*versi yang agak gemah gemalai..

genap pukul 12.27minit tengah hari,sejurus lepas singgah blog Elle..sambil menekan punat abjad di ensetku utk menaip msg. *sejak biler hp aku ade punat ???

bunga : b, ade orang kirim salam kat b.
kumbang : Eh,sape yang kirim salam b?
bunga: hanis syuhaida yang comel tu.
kumbang : hahahahahahaha :P comel btl dia!
(tak perlu highlight wane merah mcm elle sebab dia macam tak marah..hehe)
bunga : hehe sje nak test.
kumbang : ingat sape lah td :P dah bangga ni..
bunga : ceh

Ape ek dalam kepala orang lelaki ni??

2 comments:

elle mokhtar said...

ceit baru perasan entry ni...hihi..=))

baby boo said...

shoutbox daya pum masalah macam anis. cmner nak bg betul eyh?


ShoutMix chat widget
/