Saturday, July 16, 2011

Harini aku raya !! *Tersipu malu.

Salam semua..:))

Oh ye tak ye kan. Hari ni aku raya. HAHA Orang kalau puasa sebulan di bulan Ramadhan baru lah boleh raya kan?? hehe Wanita yang tak mengandung, mesti la puase tak penuh. Kan? Alhamdulillah habis jugak puasa ganti aku. HEHE Kalau tak aku memang ganti awal tapi tahun ni asyik tergendala je niat suci lagi kudus aku ni..huhu =,=

Tak baik tangguh-tangguh ni,mane taw kita bukan taw ape nak jadi kan pada diri kita ni. Ni da bulan Syaaban. Next month,lg beberape hari da nak Ramadhan. Aku rasa cam aku je lambat ganti ni.HUHU InsyaALLAH next year panjang umur aku nak ganti cepat-cepat. ^_^ macam azam tahun baru pulak.

Faham tak ape istilah ganti puasa tu? Korang singgah la membaca di E-Majalah Dara. Dekat situ korang akan lebih faham ape tu ganti puasa, fidyah,hukum fidyah,puasa sunat,uzur,etc.


Korang dah ganti ke belum? Hope semua dah berganti. :))

4 comments:

huNNy said...

hunny pon bru je abis ganti..thn ni terlewat lak ganti...hehehe...selamat berhari raye..hehe..:P

ieyra-ieyra sakura said...

oo hanis lambat ek ganti,sek bek ada ms lg nak ganti,next ttime jgn tgguh lg tau hehe

CikAnishLelabu said...

@hunny :same2 la kita. selamat berhari raya sbb kita bru abis gnti..hehe

CikAnishLelabu said...

@iera-iera skura : tu la kak ira..:( lambat ganti.insyaALLAH,tak mo tangguh da..


ShoutMix chat widget
/