Wednesday, December 22, 2010

Happy Birthday to ME !! :))

salam semua ! sorry korang, aku rasa da mcm basi dah st0ry aku ni. bukan mcm da tp memang da basi pun.hehe entry ni aku just nak muatkan gambar je mst birthday even aku yang dijayakan oleh cyg2 aku. SYAFIQ , ABBY , MIERA , AYU , SHENA DAN LAIN-LAIN
thanx to all of you..
love ya them much !
kalau xde korang aku tak lah sesakai ni.
plan korang mmg menjadi beb ! haha

 
aku diumpan utk turun bwah kononnye nk photoshot, aku kan gila bergmbar. huhu


haa.tgk lah apa dah jadi. punya pose ! huhu
Dekat sejam jugak lah aku berposing dgn muka tak malu dekat bawah. mcm nk gelak je kot ! hahaha

masa ni aku da nmpk shena n bf dia. ingt saje dorg nk dating kat situ.
dorang panggil aku duduk situ. ish. da la malu gler ni.. and aku tak taw shah kat blakang ok.
kek besday aku.. hehe "BUDAK DEBAB"


aduii malu gla ta taw nk letak muka mana..ish ! rasa panas ja :P
same2 nyanyi ye..

wat2 tiup lilin..huhu

thanx syg belikan kek ! love u !

 master mind ! tgk lah kami yang weird. tp congratz sbb berjaya meyakinkan akak.haha

thanx for trying to fit it on ! :D

malu pny pasal aku dah cabut2 da ribbon sume.haha
sweet sgt la tu kan? haha saya ska !:D

mcm kena interview plak kn.hehe

sekian.

No comments:


ShoutMix chat widget
/