Friday, December 31, 2010

Baik punya.

Apa yang baik punya?

Tajuk xde kena mengena pun.

Kapel tu haram?

Aku taw haram kalau duk wat menda bukan2.

Kalau hang tak kapel pun. Hang duk shake hand dengan kwan laki hang pun dah haram. ta payah tunggu kapel baru  nak kata haram.hehe
 
Tapi aku taw lah kalau kapel ni lain sikit. Apa yang lain tanya lah pada orang yang kapel. Aku tak, aku laki n bini dah. hehe See? :P Tak-tak. we are couples, not JUST MARRIED. ingat tu.

Apa nak buat kalau kapel tu haram?

Kawin lah awai.

Kawin? Dah ready ke? 

Tapi rasanya blum steady ag ar. 

Bertuah badan oo lau ada yang nak sponsor kawin awai.haha

Jangan dok gedik and gatai sangat.

Dating tu tempat terang2. Jangan berdua-duaan. huhu

Jangan selalu kuar dengan anak teruna orang.sebab kita anak dara.huhu

Ta manes.

Sabaq sat. tak lama ja ag kawin cepat-cepat. huhu

Kawan da nasihatkan.
Semua ni dibenci ALLAH dan di sukai syaitan laknatullah. Jadi renung-renungkan lah.

Thanx kawan. :)



Sayang, semoga kau hadir di sisi ku untuk memberi sinar kebahagiaan dan membimbing aku menuju ke Al- Jannah. InsyaALLAH.

4 comments:

TiKa LEh said...

perkara yg menghmpiri zina adalah haram..so, couple trmasuk jgk..

Hanis Syuhaida said...

Huhu tu lah. tak lama je lagi nk kwin..haha berangan dulu. tp insyaALLAH la..jaga elok2.

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

couple memang haram.. sume org tau..
insya Allah.. ade rezeki cepat2 kami nikah..
harap doa dari kawan2 sume..

kami cuma manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan..

tunggu shah ok.. <3 u!

Hanis Syuhaida said...

insyaALLAH sayang..love u too!
kepada kawan2..doakan kami.


ShoutMix chat widget
/