Wednesday, December 8, 2010

exhausted

Salam korang. :) Sorry la lately aku busy sgt sebab dah mula praktikal and paham2 je lah aku minggu ni direct kerja petang. balik malam pastu esok pagi aku melantak tido. dah pukul 10pagi baru la sedap sikit nak bangun then siap2 nk g keja balik. See? mana ada masa. HUHU dah la dalam seminggu sehari je kot cuti. adoii. tak sangka penatnye bila da kerja nanti. tapi penat tu tak pe ag dapat gaji. ini percuma lagi.:( tapi aku rasa best jugak keja kat DAMANSARADAMAI MEDICAL CENTRE. walaupun Doctor Kamal tu agak tegas dan kadang2 macam semacam je ngn student tapi dia baik. Staff pun baik gler. Friendly. Dan nak bergebang cikit. Arini da msuk hari ke3 dan ni la first time dapat proses baby.HEHE aku cuci bontot baby. Of course la time dia berak, xkan saja2 aku nak g bukak pampers dia. :P Doctor Kamal tak bagi lagi student pegang baby. Tapi td dapat je chance terus buat. :D nanti nak nyonyot baby pulak. Dan blurpp kan baby lepas dia nyonyot.: Comel ja baby kan?


Ok guys, nak tido dah. Ngantok.HUHU 



Nite..:)

No comments:


ShoutMix chat widget
/