Saturday, December 4, 2010

Berjuta penghargaan.

Alhamdulillah ~ Sempat jugak aku cukup umur tahun ni. Beshnye da 20. Da cakap kat Mamy, "Nak kawen !"haha Gatai nooo. Memang ! :D

Wish aku,
  • nak dipanjang kan umur dan murah rezeki
  • jadi anak yang solehah
  • dipermudahkan setiap urusan
  • berjaya dunia akhirat
  • nak dipercepatkan jodoh dengan Incik BF dan dia makin beriman dan beramal soleh. :D
*sebenaqnya banyak ag tapi malas nak senarai banyak-banyak.hehe korang tolong doa-doakan aku ae?:D
Antara wish-wish dari Family tercinta, Incik BF teristimewa dan kawan-kawan terbesssttttt!

Family dulu..

Abah : "Salam. HAPPY BIRTHDAY to my beloved daughter,may ALLAH bless u with Taqwa. Love Abah & family.." (sempat ag abah tanya,"what do u want for ur birthday? i said, "nothing.:)" abah, i've think something for u. i replied, tq abah !! sayang abah sangat2! :D)

Mummy : "Salam.. Selamat hari lahir ke 20 tahun..semoga kedewasaanmu mengajar erti kehidupan. selam sayang dari mummy." (tq mummy ! sayang mummy sangat2!)

Adek Akhyar : "Oi.. Epy beday.. sedaq cikit dah tua..hahaha May ALLAH bless u.." 
Aku : "tq..haha aku kena baling tepung."
Adek Akhyar : Padan muka ! haha

Adek Nabil : " Hepi beday 2 u. Dapat dapat duwet belanja aq haha "
Aku : Duet ja hang ingat.haha tq !
Adek Nabil : "Haha Shafiq t belanja ang, t ang belanja aq ah"

Adek Nabilah : "Hepi beday yang ke 20taun.. Semoga panjang umo n dimurahkan rezeki..amin.. Tcare. Luv u. Muah "
Aku : Thanx. Orang petama msg ni.hehe love u too. muahhh !

Dan sepupu sepapat aku (Abdul Raiz,Nur Ramiza,Faten Firzanni,Nur Raihan, Firzuan Fitri) yang kat Penang dan bukan di sana tu. terima kasih taw ! Sayang korang ketat2! Pakcik2 dan makcik2 ja tak wish. selalunya wish.huhu
 
Incik BF

Message : 
"Hapy bezday syg.. Semoga dimurahkan rezeki.. Dan dipanjangkan umur.. Semoga jodoh syg dgn syafiq akan berkekalan sampai ke hari kita tidak bernafas lg.. Shah sayang kat sayang sgt2.. More than diri shah sendiri..Happy bezday syg.. Muah! *haha sweet x? :P

Hari ni dalam sejarah, pada 4hb 12 1990.. seorang bayi yang comel and debab telah dilahirkan di dunia :D dia begiru sihat dan membuatkan ramai orang gembira atas kelahiran dia.. Sekian. *haha comel !

Kengkawan

Abby : "Happy birthday ! Nah, aku beli ni (cupcakes). Ni je yang termampu." *ceh. ni pun aku da suka sangat2. ko mmg baik!

Ayu : "selamat ulangtahun kelahiran yang ke-20..mudah-mudahan dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan paling penting dipercepatkan jodoh ngn MR TELETUBBIES..huhuhuhuhu..mmmmmmmmuahhhhhhh....syg sgt100x ngn ko weh...."

Shena : Dia hantaq MMS tapi aku xboleh dapat. Hp dah serrrr..

Shannu : "For my daaaaaaarling friend :D thanks for always being there for me :) hope your blessed on this special day....love ya loaaaaaaaaaaaaaads"

Kak nisa : "Anis cyg, epy bufday ke 20.huhu..semoge pjg umo,murah rezeki n jgn noty2..t kawin ngn shah jgn upe jmput..huhu

Miera : Dia wish masa letopkan belon debu-debu tu.

Pieka : Burfday awak 3hb 12. kalau awak kat cini kita leh smbut sama2. awak jauh kat Langkawi sana tuh. jgn cedih2 ye.huhu

Sist Sarah : Siap call pukul12mlam dan wish kat FB lagi. Thanx kak..Love u lots.:D

Anep : Call masa otw naik bas pegi MIDVALLEY td.huhu

Farihan besties : Msg aku bermodalkan msg last year yang dia hantar dulu.hehehe thanx sbb sntiasa jadi kawan kami..:) sayang ampa !

Dan kepada kawan-kawan lain yang tak tersenarai di sini..korang tetap the best sebab korang wish dekat aku. kalau korang tak wish tu korang bukan the best. dan the best itu bila korang wish ! thanx sgt-sgt ye korang. at least aku taw korang still ingat dan cam muka aku walaupun bila jumpa kat luar korang macam tak kenal aku dan tak tegur aku. sebab korang cakap korang dah tak cam aku sebab aku dah lain.huhu :(

Err...awek-awek adek aku yang jantan pun ada wish.huhu Thanx adek-adek ipaq.:D ~Has dan Adilla~


AKHIR KATA,THANX SGT-SGT YE.:) dah penat mengarang ni..hehe sila comment kalau rajen.:P

No comments:


ShoutMix chat widget
/