Thursday, December 2, 2010

apa hal ni?

cemburu yang agak melampau dan selalu syak wasangka yang bukan-bukan terhadap seseorang. atau lebih saintifiknye dipanggil PARANOID DISORDER. penah dengar tak? aku da blaja menda ni tapi yang aku heran tak kan aku ada simptom ni? macam kelakar je bunyi. agaknye aku nak jealous dengan sapa smpai melampau-lampau.HUHU

sapa yang dengar pengakuan ikhlas aku ni mesti nnt tergelak-gelak. *tu pun kalau ada yang nak gelak la.:P psst~ aku gtaw korang je taw, jangan sibuk-sibuk nak pegi bagitaw kat owg lain. malu.HUHU mana taw aku sowg ja ada mood swing pelik cam ni. kisahnye mcm ni, ada ka patut aku boleh jealous sangat-sangat kalau syafiq cerita pasal IRIN. memang lah nama irin tu dah menunjukkan budak tu perempuan tapi dia tu budak kecik ag.baru 3 4 tahun. kadang-kadang tu sampai tak sanggup dengar syafiq cerita pasal dia dan irin. HAHA gila! tu pun nak jealous!

mana tak nye. lepas shah balik kerja si irin tarik-tarik tgn shah, duduk atas riba shah. aku ade ke dapat duk atas riba suma?? peh,demand.macam lah syafiq tu dah jadi laki kaw.haha boleh pulak satu hari tu ajak shah ajar dia baca buku tapi yang tak menahan tak bagi shah pegang hp lak tu.huhu time tgh msg ngn aku lah tu. lagi satu budak tu comel. comel sangat. takut dia mengorat syafiq bila dia besaq nnt.hek3 tapi xpa, dia dah besaq nnt maybe aku dah nikah ngan shah. AMIN! AMIN! AMIN! :P  dan aku ni dah makcik memandangkan shah di panggil "acik2" walaupun irin tu anak kepada sepupu shah. yerlah nak panggil apa lagi akn. nasib tak panggil abang ke..HEHE
kan aku da cakap..comel !

aku bukan lah jealous. ala..budak kecik je pun.tapi tak taw apa kena tah aritu. macam nak nangis je sbb jealous pasal shah ngn irin. bukan macam lagi dah. memang dah nangis. HAK3 kalau kak ina dengar ni mesti dia cakap tah ape-ape aku ni. dengan anak dia pun nk jealous.HUHU :D

nak intai-intai jap ape yang shah wat ngn irin.HUHU

 
uwaa! nak jugak makan bersuap-suap.huhu

yang ni aku suka. irin kecik ag, aku suka sebab shah nampak macam bapak budak. yayyy! i loike !:D

p/s: sorry sayang, curik amik gmba kamu.;D

No comments:


ShoutMix chat widget
/