Friday, December 3, 2010

3 Disember punya cerita.

Korang!!!~ aku g jenjalan dengan abbieyyyy~ berduaaaaa~ dating jalan sana jalan siniiiiii~ikea,ikano dan tesco damansara.:D tapi tak pegang-pegang tangan. walaupun shah dah izinkan.HAHA pegi sana untuk settle kan bil berukband aku, aku ja yang kalut-kalut lebih nak pegi bayo padahal bill payment pun x kuar ag. SEMANGAT WAJA TAHI-TAHI AYAM. sebab takut lau terlambat bayo t.. bil melebih-lebih pulak.HUHU

Dan duet aku~ seperti biasa aku *TERbelanja jugak. :PP transport --->bas aje..makan pun ala-ala aje,xmahal2 sangat.. ape ag ae yang aku beli?

TARAAAA!!
alah~ biase-biase aje. untuk testing. thehehe :D


Dan hasilnye terus aku adaptasi kan.HAHA
comel tak? comel x? kalau tak jelas sila ZOOOOOM IN ~HAHA
*cupcakes tu ABBY bagi sempena birthday aku esok.sedap oh. tq darling !:D


Jap, nak promote. bukan company mak aku pun. saja. sebab sedap. :D

sedap~ tak tipu.


Ok. Back.Walau pun aku taw kejap ag akan ada yang cakap PEMBAZIR dekat aku tapi ade "aku kesah"?hek3 ala...dah *TERbeli nak buat macam mana..:P dan ada sorang(shah) tu yang akan cakap yang aku ni pelik-pelik. dan dia akan bilang macam mana pun aku..aku tetap C*M*L. get it? bukan aku cakap ae aku C*M*L tapi dia cakap.haha sengaja nak highlight.gedik memang centu.:P dia pun naik heran kenapa dapat awek pelik camni.kahkahkah kalau aku rasa dah tak mau pakai, budak kecik kan ramai. aku bagi je lah kat dorang pulak.hee~

ok korang. ade pape nak condemn tak? kalau tak de,aku nak chow dulu. kita sembang kat FB.hehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/