Thursday, December 2, 2010

The Beauties


Korang rasa perempuan ni cantik tak? aku rasa perempuan memang cantik sebab tu lah aku pun perempuan. Maklumlah perempuan memang dah termaktub, kita adalah perhiasan dunia. right? setiap pandangan dari mata ke mata semuanya indah di pandang. even kalau kaw montel pun ada je yang nak pandang-pandang apatah lagi yang solid-solid. perh,tak menahan yang lelaki kalau tengok. pakaian pulak mengancam abis. well,time badan lawa lah nak tunjuk apa yang ada kan? tak gitu? HAHA tapi tak taw lah bagi mata orang-orang tersangat lawa.:) aku tak setuju. sebab kadang-kadang ada yang terover budget HOT. padahal tak pun. ish. HUHU yang memang dah lawa aku tak kisah,sebab aku suka gak tengok ladies-ladies yang cantik.

eh? tiba-tiba pulak kan aku ni melalut-lalut. OK BACK TO THE TOPIC.

yang aku melalut kat atas tu soal pakaian,soal bodies sikit-sikit. beauty ni kalau nak describe memang banyak. cuma aku nak tahu kat mana kecantikan perempuan yg sebenarnya. anyone got IDEAS about it? please share with me.:) nanti kalau aku dah dapat jawapan,aku share kat sini ok. TQ.

No comments:


ShoutMix chat widget
/