Wednesday, March 9, 2011

Header picisan saya yang buruk ! hehe

Ok, arini aku cuba-cuba buat header lagi. Sebenarnya dah lama aku teringin nak ada header gempak-gempak macam blog NisaSukaMenaip, Fatin Liyana, CikEpal dan lain-lain. Tak payah aku linkkan blog dorang kot sebab mesti korang dah taw. Antara blog gadis hot yang femes kot ! Mesti korang lagi tawu dari aku punyerr. Kalau nak taw jugak tny ja aku. :D

Ok la, malas nak buang masa kan. Aku nak tunjuk la header baru aku. Maaf la kalau ada yang tergelak laju-laju sebab aku sendiri tengok aku rasa cam nak gelak. hehehe Tapi at least aku menggunakan kreativiti yang tak berapa nak kreatif ni untuk hasilkan menda alah ni dengan hasil jari menekan punat-punat di lappy aku. Kalau korang setuju baru aku nak tukar. Comment lah ok? And kalau korang nak offer buat header untuk aku pun ape salahnya. Saya nak ! :D



Dah siap aku punya, then aku buat ag satu. Cari gambar yang paling handsome tuu. hehe Sebelum tu aku nak minx maaf kat tuan punya gambar sebab mungkin dia tak suka. Tapi aku degil, aku buat jugak ! Aku anggap je header yang lagi satu ni aku yang punya gak. Tapi aku buat ikhlas untuk dia. Biase-biase je, ntah apa yang aku merepek buat. Masa buat, rasa nak nangis tapi takut adik nampak. Takut dia dah tak sayang aku. Erm, poyo lak aku ni. Tapi betul .:(


Tutup mata semua !!!!!!!!!!

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~


 Haaa... ni lah dia. dah nama pun aku yang buat so memang lah cam gurlish-gedikss. huhuhu

Hati saya besar kemungkinan teringin untuk memiliki header cantik !


p/s : tak semua apa yang kita buat orang akan suka kan?


Terima kasih sudi membaca entry ni ! ;)

No comments:


ShoutMix chat widget
/