Wednesday, March 16, 2011

12 Days Without Him

Dah 12 hari kami berjauhan.

Kami = Aku dan dia
Aku = Cik Anish Lelabu
Dia = Bumbu Cabe

Baru je lepas bace blog BUMBU CABE. Ape tu ae? Aku pun tak taw mana dia dapat nama tu. Tapi yang pasti tu blog yang aku minat sgt-sgt and ternanti-nanti nak bace. ^_^ Link dirahsiakan takut ade yang trace. Dia seorang yang pemalu. Tapi kalau korang tahu tu dia bg je bace kot. hehe

Bila aku bace mula lah nak cengeng. T_T Menetes jugak lah air mata ni. hahaha Rindu nak jumpa dia.

Dia cakap aku ni kuat nanges. Takut dia. Tak taw lah pulak kenapa dia takut. Jap aku tanya dia k?

Erm dia jawab, xpe lah kalau aku nanges dia pujuk lah.  Wah, sila sediakan tisu o kain lap untuk saye lap hingus oke? ^_^


Aku memang kuat nangis sebab perasaan ni terlalu sensitif tapi kalau suh jadi pelakon untuk nanges-nanges mampus la air mata aku ni tak nk kuar merembes-rembes. hahaha Btw, tak teringin pun aku nak jadi pelakon oke !

Nak aje kalau tiap kali aku nanges aku nak mintak pinjamkan bahu dia. Dia plak tak perlu kata apa-apa, cukup lah izinkan aku nanges puas-puas kat bahu yang dipinjamkan tuh. -,-

Tak pun, tak sempat aku nanges dah dipujuknye. hehe pujuk mcm mna dia sendiri lah yang tahu kot. :P


****************


Aku : Helo, kat mana yang?
Dia : Kat kolej ni.
Aku : Huh?? Kan sayang kata kat bawah td.( air mata dah rasa nak melimpah)
Dia : Lah, bila yang shah kata shah kat bawah. Shah kat kolej lagi lah..
Aku : Blurr. (air mata dah berjurai)

Sebenarnya aku dan dia nak keluar, dia msg aku dia dah sampai tunggu kat bawah tapi memandangkan dia sengaje dtg awal dia suh aku take time untuk siap.


Aku pun sepantas yang boleh lah nak siap. Tak nak dia tertunggu lama-lama kat bawah.


Dah sampai bawah(dari hostel). Aku call dia. Boleh plak dia buat dialog macam kat atas td. Aku pulak senang betul ditipu. Percaya hidup-hidup. Lurus nya aku. Mudahnya aku 'dipermainkan' =,=


Ingatkan betul lah dia kat kolej, tak gerak lagi sebab tak nampak dia pun. Terasa tertipu. Automatik air mata kuar. T_T Apa lah aku ni.

Sebelum letak fon, dia cakap dia ada ja kat sini. Da sampai laaa. Datang lah sini.

Aku.

Tak mau pi sana. (tempat dia parking motor)


Pastu dia datang ke tempat aku terduduk,sebab dah nanges-nanges kan mcm mana nak gerak ke arah dia sebab malu lah orang nmpk. Gelak abis dia tengok aku. Pasal menda tu pun boleh nanges kan? Heran.








p/s : aku memang suka nanges. tapi nanges diam-diam. :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/