Sunday, March 13, 2011

aku panjat broga hillllll.. extreme giler !!!!

Memang extreme lah kalu aku dapat panjat... Hani,  awek kepada kawan bf aku pun da pegi?? ni yang jeles ni..huhu Sape lah nak bawak aku pegi kan? sob sob. :( sedih. sedih sgt. sedih gila. Hamik ko. Penangan sebab bosan sama duduk kat umah tak taw nak buat apa. Bak kata adik aku, ada bf tapi mcm xdak bf. (kawan lelaki dia xmsg2 dia)

Laki aku pun dah pegi panjat broga hill. Sehari suntuk ! Pukul 4pagi kot gerak and 4petang baru balik untuk tido. Nak msg pun da x sempat. Dah penat dia pun ketiduran sampai pagi esok. Tunggu je pagi esok. Bertemankan gambar-gambar dia. (Baget rindu sangat-sangat ni.huhu)

Takpe lah, biarlah dia tak ade mase sgt nk layan aku. Janji dia tak bosan. Janji dia tak wat hal nak kuar tak tentu hala. Janji dia tak main perempuan belakang aku. Janji dia ingat jugak kat aku. Biar pun dia sibuk, sempat jugak dia kol aku. Aku lak at least aku ada family kat sini kalau bosan pun. Kalu aku bosan at least aku makan. Makan. And makan. Hmm.

sejibik tapi tak serupa ~


Teringat~  aku teringat ~ teringat saat kau masih ada di sini ~ Temani ku sepanjang hariiiii ~ [Lirik lagu]

p/s : maaf semua, touching je malam ni. Sayang, im ok. dun worry. Biar pun hubungan kita masih baru. hanis tetap faham kamu.. sampai bila pun hanis akan paham. Take care. Love u.

No comments:


ShoutMix chat widget
/