Saturday, March 26, 2011

Aku yang tak celik IT.

Entry khas dikarang serta dicoret oleh aku untuk someone yang telah membuat entrynye khas buat aku ni. Wah, TER-bangge sekejap. ^_^

Thanx ye cik gadis cek mek molek DHIA SURIA. Loblob gitu ! Comel. :D Susah-susah aje kamu.

Sebenarnye aku dah menyusahkan die untuk ajar aku cara-cara nak buat LAYOUT FB yang comel macam fb dia. Aku memang gedik nak yang comel je. Nasib MrBumbu comel. *TIBA-TIBA  ^_6

Hujung minggu ni bz sikit sebab tu aku peram aje entry ni. Tapi jangan wisau cik Dhia sebab saye dah datang skodeng entry awak untuk saye tu. Dan. Dan awak dah LINK kan tutorial nak layout comel macam awk!

comel. aku nampak HELLO KITTY. :D


Tapi saye yang buta IT ni macam ta paham apa yang tutorial tu bilang. Saye tak reti la awakkk.. T_T so tak dapat lah nak tunjuk. Kena DHIA jugak yang ajar ni. ^_^


p/s : mesti DHIA nyesal TER-tunjuk layout comel dia tu dan TER-view plak oleh aku.. kan da susah-susah kena ajar. hehehe ade sape2 nak ajar? :D

No comments:


ShoutMix chat widget
/