Sunday, March 6, 2011

Ok menu petang ini, PULUT MANGGA MASAM MANIS.

Salam petang semua ! Aku baru je sudah makan Pulut mangga. Perh, super sedap ! Lemak manis ! Santan berkrim. haha Saje nak kasi korang terliurrrrr. :P

Ni semua khazanah dari Hatyai, jauh-jauh mak aku borong. Mula-mula kenalah ada beras pulut ! Ntah dari sempadan mana lah ni datangnye.



Dah siap kukus, tambah santan. Dan teruskan kukus sampai siap masak. (aku main agak ja, xtengok pun mak aku wat cmna..tengok-tengok da siap hidang.haha)



Mangga? Lebih manis lebih sedap ! Semalam dapat yang manis, arini dapat yang masam-masam manis. Ah, tibai ja. Janji sedap dan boleh di makan ! hehe




Dan ni sepinggan untuk aku ! 




Dah selamat masuk perut ! Sorry ya x sempat jemput korang. Da licin ! :D







p/s : kat umah asyik makan ja. hehe

2 comments:

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

wah!!best nye.. nak jugak mamy masak kan tuk shah hehehe

tapi kenapa tau2 je mamy dah siap masak? nape tak teman mamy buat ??

isk2.. hehehe

Miss Pumpkin said...

hehehe nak mamy masak ke hanis yang masak ni? cepat pilih??

mamy da siap masak sebab hanis tengah tengok tv ! haha :(


ShoutMix chat widget
/